Avatar billede hald. Nybegynder
12. april 2003 - 13:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CD to Disk ? (sindsygt svært spørgsmål)

Oracle skriver i deres lille installations-guide, at man skal lave en "cd to Disk",...hvad er det HELT præcis de mener med det ?

(måske "Copy Directory to Disk1"?)

/Hald
Avatar billede egonspock Seniormester
12. april 2003 - 13:50 #1
Du skriver ikke meget om hvilket styresystem du installerer det på. Når de skriver cd to disk, betyder cd Change Directory, og er en almindelig dos og unix-kommando. Hvis du har Oracle på en CD skal du hen til mountpointet i unix(gælder for alle variant deraf herunder linux og MacOSX), eller det drev-bogstav du har dit cdromdrev på i windows. på en Mac findes det ved at gå til /Volumes/cdnavn. var det tilstrækkeligt? ellers må du skriv noget om hvilket styresystem du bruger :-)
Avatar billede hald. Nybegynder
13. april 2003 - 19:44 #2
That's all...

Takker for svaret ;o)