Avatar billede iversen4real Nybegynder
10. april 2003 - 14:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

cue Bin

Jeg har både en cue og en bin, så et spil skulle være til at brænde,,,,,men de kan ikke samarbejde. Hvorfor? Hvilket brænderprogram er bedst til denne type filer
Avatar billede hcm Nybegynder
10. april 2003 - 14:59 #1
CloneCD er glimrende. Du kan downloade en evalueringsverions på

http://www.elby.ch/english/products/clone_cd/download.html
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. april 2003 - 14:59 #2
Nero er okay. Ellers hvis du ikke vil brænde en cd, så kan du bruge www.daemon-tools.com , den laver et cdrom drev der kan vise dine image filer:)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
10. april 2003 - 15:03 #3
LOL geforce3.. det ville jeg have sagt :P
Jep daemon-tools er nok et af de bedste programmer til formålet :)

Jeg har med vilje ikke lavet det her til et svar, da du nok heller må give gefore3 de poin :)
Avatar billede the-machine Nybegynder
10. april 2003 - 15:03 #4
fireburner regler max med bin og cue filer.... du kan også bruge Nero men den kan ikke tage alle....
Avatar billede hcm Nybegynder
10. april 2003 - 15:08 #5
med clonecd kan du også mounte din bin fil, som med daemontools...
Avatar billede the-machine Nybegynder
10. april 2003 - 15:09 #6
men nu vil han jo brænde dem :-)
Avatar billede bamstrup Nybegynder
10. april 2003 - 15:10 #7
cue og bin filer er vel egentligt kommet fra det gamle cdrwin program som kommer fra golden hawk.
Avatar billede iversen4real Nybegynder
10. april 2003 - 15:16 #8
Hverken fireburner eller nero kan brænde,,,,,, findes der andre programmer, vil have det ned på en disk
Avatar billede hcm Nybegynder
10. april 2003 - 15:19 #9
prøv clonecd...
Avatar billede bamstrup Nybegynder
10. april 2003 - 15:21 #10
jeg bruger nu selv personligt cdrwin til dette.... kan hentes fra http://www.goldenhawk.com
Avatar billede iversen4real Nybegynder
10. april 2003 - 15:22 #11
clone finder ikke cue filen
Avatar billede mickey777 Nybegynder
10. april 2003 - 15:24 #12
Hvad mener du med de ikke kan samarbejde?

Såvidt jeg ved er der en sammenhæng mellem en cue og en bin fil. Cue filen indeholder et tal, som brænderen skal have, ellers brændes cd´en ikke overdentlig.

Åben cue filen og aflæs det tal, som står i denne og vælg herfter Nero eller EasyCDCreator til at brænde bin over på ved at vælge det rigtige cue nummer.

F.eks., I Nero vælger du mulighed: Brænd image, vælg herefter bin filen og opsæt brænding med de tal, som står i cue filen, så brændes spillet korrekt over.