Avatar billede herzeg Nybegynder
10. april 2003 - 00:02 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. april 2003 - 00:03 #1
øøøhh... javelja... og hvad kan vi hjælpe dig med?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. april 2003 - 00:31 #2
http://www.pandasoftware.com/activescan/
Her kan du onlinescanne for virus og samtidig få din virus fjernet.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. april 2003 - 00:33 #3
Eller klink på det link som du selv har fundet og vælg derefter:
Free online scanner Det er et link direkte til houscalle online scanner som også kan finde og fjerne din virus.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. april 2003 - 10:24 #4
Blev du fri for virus?
Avatar billede herzeg Nybegynder
10. april 2003 - 13:01 #5
Jeg har scannet comp. og fand ud at det er Parite.B eller Win32.pinif virus.
Men trndmicro og lignede stede kan ikke fjerne den.
Når jeg prøver i regitry database, kan ikke finde hvor den har skrivet Pinf...
Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. april 2003 - 13:16 #6
Avatar billede fromsej Praktikant
10. april 2003 - 20:35 #7
Hvilket styresystem har du?
Kører din HD Fat32 eller NTFS?
Hvis det er Fat32 så hent F-Prot, det kører i DOS fra 2 disketter, og er meget effektivt.
http://www.avirus.dk/avirus.htm - F-Prot DOS virusscan
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. april 2003 - 06:07 #9
Ja og derefter en tur ud på http://www.spywarefri.dk og læse alt om virus spioner og hvordan du kan gardere din computer bedst muligt.
Avatar billede lrd Nybegynder
13. april 2003 - 08:16 #10
hallo makker tid til feedback
Avatar billede herzeg Nybegynder
19. april 2003 - 11:41 #11
har reinstaleret windows.....
tag for gode ideer
Avatar billede fromsej Praktikant
19. april 2003 - 15:46 #12
Takker for points.*S*
Få nu garderet din nyinstallation med spywareblaster og et godt virusprogram plus hvad du ellers kan finde på www.spywarefri.dk
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. april 2003 - 22:54 #13
Takker for point. Surt at du måtte reinstaller, men nu håber jeg at du for eftertiden bruger nogle af alle de mange gode råd på spywarefri for at bevare en clean computer
Antivirusprg
Ad-aware eller spybot
IE-Spyad
Alt hvad der står under tips og trik i klasseficeret zone
Spywareblaster
Cookie remover - ved at der om kort tid kommer en remover som er rigtig god og hedder Emty temp folder
Firewall
Så skulle du være ret godt kørende.