Avatar billede chaoz Nybegynder
08. april 2003 - 09:08 Der er 1 løsning

Printer Går Amok Og Tager Cpu's kraft

Spørgsmålet lyder måske underligt.. men for 2 dage sigen skille jeg lige printe 2 billeder ud ... de fylder ca 600kb hver. men når jeg så printer kan jeg næsten ikke bruge computeren fordi den er så langsom idet at udprintningen sker, jeg har også observeret at når printeren printer den første cm, går det stærkt, men efter det går det meget langsomt, det er først når den mangler ca en cm i bunden af siden at det begynder at gå hurtigt igen. har win XP 2000+ CPU og soltek MB 512 ram, og printeren er en ny Canon. håber i kan hjælpe mig!!
Avatar billede humlum Nybegynder
08. april 2003 - 10:28 #1
hmm jeg er ikke sikker på at der er en løsning. når jeg har printet har computeren altid kørt langsomt, mens jeg printede, uanset hvilken printer eller computer jeg har brugt.