Avatar billede valbjorn Nybegynder
07. april 2003 - 20:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Frames og Target.

Jeg har en side som er bygget op af frames. Menuen bruger <a HREF="menu1" target="center"></a>

På en af siderne har jeg noget java script:
f.eks:
document.all[name].style.visibility = "hidden";

Det bliver kørt nogen gang for at skjule noget og vise noget andet. Det virker fint nok.

Jeg vil bare vide om der er nogen der kan svare hvorfor at linket i menuen åbner et nyt vindue efter at JavaScriptet er blevet kørt.

Kan et javaScript ændre navn på en Frame?

/valbjorn
Avatar billede grunken Nybegynder
07. april 2003 - 20:12 #1
kan man se noget kode ???

for det lyder som om at du bare har kaldr et forkert framenavn

Og nej javascript burde ikke lige kunne ændre på framenavne!
Avatar billede valbjorn Nybegynder
07. april 2003 - 20:15 #2
Det er ikke fordi jeg kalder et forkert framenavn, for det virker indtil scriptet bliver kørt.

Se her: http://hjem.soevnig.dk

Tryk der hvor der står hardware. (det er bare link til det der er loadet.)

kør så musen hen over kortet. og prøv og tryk igen
/valbjorn
Avatar billede valbjorn Nybegynder
07. april 2003 - 20:27 #3
er det ikke underligt?
Avatar billede valbjorn Nybegynder
07. april 2003 - 20:55 #4
Så fandt jeg sgu da selv ud af det.

Jeg har i et JavaScript brugt en variable der hedder name. Name er også en variablen hvor en frames navn bliver gemt. i. Så det vil sige jeg omdøbte navnet på framen. Altså man kan godt omdøbe en frame. Ihvertfald i IE.

Hvad man så skal bruge, det til ved jeg ikke...