Avatar billede chucky-zl Nybegynder
04. april 2003 - 16:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jukebox..... to klik på nettet men kun et på min computer.. HJÆLP

Jeg har lige lavet en jukebox(www.friserverplads.dk/chucky_zl/lydmix.swf), og jeg har en del problemer.... 1: når jeg afspiller den i windows (ikke på nettet), så skal der kun et klik til at starte en lydfil, men på nettet opfører den sig anderledes.. Jeg skal klikke to gange for at starte den.. det er meningen at man kun skal klikke en gang på knapperne i listen (altså ikke et klik på teksten og så på playknappen), så går den i gang, men det gør den ikke... desuden vil jeg gerne lave en preloader til musikfilerne så man følger med i hvor langt sangene er loaded.. forresten bliver filerne dynamisk loaded. Det er lidt noget lort, for selv om jeg har fulgt en preloader tutorial til dynamisk loaded filer til punkt og prik, fungerer den kun for den ene liste..der er nok en fejl i eventhandlerne eller noget.. men jeg vil være taknemmelig, hvis nogle gad at hjælpe?!?!? :D
Avatar billede chucky-zl Nybegynder
04. april 2003 - 16:50 #1
http://www.holdon.dk/flash/lydmix.swf <-- det er den rigtige adresse...
Avatar billede chucky-zl Nybegynder
09. april 2003 - 18:56 #2
Har allerede lagt dette spørgsmål ud et andet sted, så jeg trækker det tilbage... okay?