Avatar billede ascii Nybegynder
04. april 2003 - 14:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Rente på børneopsparing

Hej alle.

Lige en lille konkurence her op til/i Weekenden. Hvor får man den bedste rente på børneopsparing i DK.

Ascii
Avatar billede kenp Novice
04. april 2003 - 14:28 #1
kig på www.mybanker.dk

Der er sammen ligninger af de forskellige banker
Avatar billede grunken Nybegynder
04. april 2003 - 14:51 #2
Avatar billede ascii Nybegynder
07. april 2003 - 20:47 #3
Grunken, smid lige et svar
Avatar billede kenp Novice
07. april 2003 - 21:26 #4
hvad var problemet med mit link???

http://www.mybanker.dk/top10indlaan.php3?SESSID=a7cbdf6e8fe2b1a820b9fd221b9ad2ea

prøv at vælge børneopsparing???
Avatar billede ascii Nybegynder
07. april 2003 - 21:30 #5
Der var skam ikke nogle problemer, borset fra at jeg syntes grunkens var bedst.... Har du et problem med det, så er jeg meget ked af det,- men sådan ligger landet....
Avatar billede kenp Novice
07. april 2003 - 21:32 #6
Så vil jeg blot oplyse om at det som grunken linker til er sidst opdateret den 4. juli 2002 hvor det jeg linker til opdateres dagligt!!!
Avatar billede ascii Nybegynder
07. april 2003 - 21:34 #7
og
Avatar billede ascii Nybegynder
07. april 2003 - 21:35 #8
så får dine velfortjente point.
Avatar billede Hardware Henning Praktikant
12. oktober 2018 - 10:23 #9
Jeg ve ikke lige hvad jeres diskussion omhandler, men Ascii. Du spørger, hvor man får den bedste rente på en børneopsparing i DK, og her ved jeg, at man kan få et stort overblik på www.samlino.dk . Det fungerer helt fint. Jeg brugte det sidste år da jeg skulle lave en børneopsparing til Junior, og der endte jeg med at vælge Frørup Andelskasse da de gav den højeste rente.