Avatar billede temacs Nybegynder
04. april 2003 - 11:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med skærmopløsningen

Hej!
Jeg er ved at lave min første side med <div> bokse, defineret i CSS, i stedet for tabeller. Min opløsning er 1024x768 og alt er ok. Men når jeg tester den på 800x600 ligner det myldretiden omkring Rådhuspladsen, ikke noget kønt syn!
Min CSS kode er som flg.

#boks1a {
    position:absolute;
    top: 20%;
    left: 24%;
    width: 11%;
    height: 50%;
    border: none;

}

#boks2a {
    position:absolute;
    top: 10%;
    left: 30%;
    width: 30%;
    height: 10%;
    border: none;
}

osv.

Er det noget jeg mangler?? eller kan gøre for at gøre dem opløsnings-universielle??

KH
temacs
Avatar billede olebole Juniormester
07. april 2003 - 11:39 #1
<ole>

Det er ikke til at sige ret meget begavet om. Prøv at lægge en URL til siden ... ikke koden, men en URL  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede temacs Nybegynder
08. april 2003 - 12:48 #2
Da jeg ikke længere kan se fejlen på mine sider, lukker jeg her. Jeg ved egentlig ikke hvad der skete......

temacs