Avatar billede ahmedelhassouni Nybegynder
03. april 2003 - 17:47 Der er 5 kommentarer

Telefon og direct mail sælger

Jeg søger en telefon og direct mail freelance sælger, der er til at betale, ca. 1 til 5 dag om ugen, afhængig af hvad vi bliver enige om.

mail:  soni1995@hotmail.com
Avatar billede locturian Nybegynder
03. april 2003 - 17:54 #1
Lad mig gætte, det er provisionslønnet ?
Avatar billede ahmedelhassouni Nybegynder
03. april 2003 - 18:00 #2
Det er afhængie af hvad der passer dig bedst, hvis det ikke passer dig, så kan vi sige fast timeløn, plus bonus ordning.
Avatar billede locturian Nybegynder
03. april 2003 - 18:02 #3
Hvad ligger timelønnen så på ?
Avatar billede ahmedelhassouni Nybegynder
03. april 2003 - 18:07 #4
:) Ja så skal du mail mig på soni1995@hotmail.com, jeg håber at du har mulighed for det.
Lønnen har meget at gøre med din fremdrift og viljen til at få tingene til at lykkes.
Avatar billede locturian Nybegynder
03. april 2003 - 18:09 #5
mail sendt