Avatar billede mymouse Nybegynder
03. april 2003 - 15:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

$bag

hej

jeg har lavet et php-script der på forskellige tidspunkter på dagen skifter baggrundsbillede.

Men billederne kommer ikke på. Jeg har gemt billederne samme sted som mit php-dokument, er det ikke rigtigt??

Her er et lille udsnit af mit php-kode :

else if ($date < 18) {
echo "Go' dag!";
$bag="dag.jpg";
}

mener ikke fejlen er her, men måske det der med at gemme. Håber I vil hjælpe?

mymouse :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2003 - 15:53 #1
så prøv at vise hele koden... det er lidt dumt at placere kode som er rigtigt hvis man vil ha løst sit problem ;0)
Avatar billede mymouse Nybegynder
03. april 2003 - 15:57 #2
jamen tror det er rigtigt, men hvor gemme man billederne der skal bruges? samme sted som php-dokumentet?
Avatar billede sone Nybegynder
03. april 2003 - 16:08 #3
1. Det hedder elseid (et ord)
2. Hvad er værdien af $date - er det ét tal?
Avatar billede sukos Juniormester
03. april 2003 - 17:00 #4
elseid hedder det jo ikke! :O)

Og om du bruger else if eller elseif skulle vist være ligegyldigt!

Hvad ser du når du kikker kode for siden? Står der den rigtige sti?
Avatar billede mymouse Nybegynder
03. april 2003 - 17:04 #5
til sukos,

bruger else if, og det er rigtigt her.

Du havde ret vedr. sti, den var ikke rigtig. Jeg har lavet en ny mappe såå..skulle skrive det hele med :-)

tak for hjælpen, smid et svar ind, så får du point!

mymouse
Avatar billede sukos Juniormester
03. april 2003 - 17:08 #6
En go' ting, (uundværlig!!!), når man tester, er netop at kikke kode for siden!