Avatar billede mora Nybegynder
02. april 2003 - 23:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

URL parsing

<?
echo "$files<br>";
?>
<script>
parent.menu.location ="menu.php?addurl=http://www.url.com/agent/resellersystem/TDL/EAD/add.php<? echo $files; ?>";
</script>

Nogen ide til hvorfor der i linket kun kommer ?file!=xxx.fil istedet for hele $files

echo linjen ligefør viser at den er noget længere.

Eks.
echo = ?file1=backtext.dat&file2=backtext.hcs&file3=backtext.hcs&file4=colorchart.cci&file5=colorwheelxp.exe&file6=help.chm&file7=layout.dat&file8=layout.hcs&file9=mycolor.rgb&file10=weblink.dat

link= http://www.url.com/agent/resellersystem/TDL/EAD/add.php?file1=backtext.dat
Avatar billede dr^lotto Nybegynder
02. april 2003 - 23:36 #1
jeg kan ikke rigtigt se hvad dit script går ud på
kan du ikke smide det på www.pastebin.com ?
Avatar billede schaefner Juniormester
02. april 2003 - 23:36 #2
Prøv:
<?php
$files = "&file1=backtext.dat&file2=backtext.hcs&file3=backtext.hcs&file4=colorchart.cci&file5=colorwheelxp.exe&file6=help.chm&file7=layout.dat&file8=layout.hcs&file9=mycolor.rgb&file10=weblink.dat";
?>

<script>
parent.menu.location='menu.php?addurl=http://www.url.com/agent/resellersystem/TDL/EAD/add.php<? echo $files; ?>';
</script>
Avatar billede mora Nybegynder
02. april 2003 - 23:44 #3
schaefner
hvis jeg ændre &file1= til ?file1=  kommer samme resultat, uden det kommer intet resultat.

dr^lotto
scriptet modtager 10 variabler, og skal sætte dem ind i en URL, så de kan sendes til et andet php script.
altså ?file1=file1&file2=file2 etc.
Avatar billede schaefner Juniormester
02. april 2003 - 23:45 #4
hvad hvis du prøver det eksempel jeg har postet?
Avatar billede schaefner Juniormester
02. april 2003 - 23:45 #5
du skal ike ændre &file1= til ?file1= men lige omvendt :)
Avatar billede mora Nybegynder
02. april 2003 - 23:48 #6
"?file1=backtext.dat&file2=backtext.hcs&file3=backtext.hcs&file4=colorchart.cci&file5=colorwheelxp.exe&file6=help.chm&file7=layout.dat&file8=layout.hcs&file9=mycolor.rgb&file10=weblink.dat";
giver ?file1=backtext.dat

"&file1=backtext.dat&file2=backtext.hcs&file3=backtext.hcs&file4=colorchart.cci&file5=colorwheelxp.exe&file6=help.chm&file7=layout.dat&file8=layout.hcs&file9=mycolor.rgb&file10=weblink.dat";
giver intet
Avatar billede schaefner Juniormester
02. april 2003 - 23:51 #7
Virker ganske fint hos mig. www.disneyzone.dk/test.php
Avatar billede schaefner Juniormester
02. april 2003 - 23:54 #8
skal menu.php åbne i en anden frame eller hvordan bruger du din kode?
Avatar billede mora Nybegynder
02. april 2003 - 23:57 #9
Fårk, min fejl, ville lave det så min menu.php kunne bruge det i en var, men modtageren så det som flere vars.

svarer du :) ?
Avatar billede schaefner Juniormester
02. april 2003 - 23:57 #10
svar :)