Avatar billede jmc Nybegynder
02. april 2003 - 22:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

update bananas

Jeg er ved at gå temmeligt kold en et mega ASP dokument som jeg hverken kan finde hoved aller hale i. 1200 linier...

Display bliver ikke opdateret og den er number i databasen. Hvad kan jeg kikke efter? Der er 5 update SQLér jeg prøver at response dem alle, men ingen reagere?

<% if Display = "" then Display = false %>
        <input type=checkbox  <% if Display then %>checked<% end if %> name="Display" value="1">

hvad kan jeg prøve?
Avatar billede mortrr Praktikant
02. april 2003 - 22:55 #1
"Display bliver ikke opdateret"?

Umiddelbart vil jeg tro at det er fordi display ikke bliver aflæst rigtigt i den fil du poster til. Så start den med en
Response.Write "Display: '" & Request("Display") & "'"
Avatar billede mortrr Praktikant
02. april 2003 - 22:58 #2
Og så havde jeg egenligt lovet mig selv ikke at svare på flere spørgsmål fra dig, inden du fik gennemgået alle de åbne spørgsmål du har.

Så det vil jeg lige minde mig selv om igen.
Avatar billede aceofspair Nybegynder
02. april 2003 - 23:53 #3
Jeg vil tillade mig at rette lidt mere i din kode

<input type=checkbox <% if Display <> "" then %>checked<% end if %> name="Display" value="1">

Sådan ville JEG ordne den...
Avatar billede jmc Nybegynder
03. april 2003 - 01:23 #4
tak mortrr - den er fikset.
aceofspair - jeg tjekker lige om det virker.
Avatar billede jmc Nybegynder
03. april 2003 - 12:17 #5
aceofspair - desværre, det virkede ikke. Jeg prøver: Response.Write "Display: '" & Request("Display") & "'"
Avatar billede jmc Nybegynder
03. april 2003 - 12:19 #6
Den siger: Display: '1' men viser ikke checkboks som marked med denne kode:
<input type=checkbox <% if Display <> "" then %>checked<% end if %> name="Display" value="1">
Avatar billede aceofspair Nybegynder
03. april 2003 - 12:21 #7
Så prøver vi med denne

<input type=checkbox <% if Request("Display") <> "" then %>checked<% end if %> name="Display" value="1">
Avatar billede jmc Nybegynder
03. april 2003 - 12:40 #8
BINGO ;o)
Avatar billede jmc Nybegynder
03. april 2003 - 12:42 #9
eller ....
Den viser checked når jeg chekker og siden reloader. Hvis jeg går ind igen så er den TOM? hverken 1 eller 0. Det er noget drilsk møg. ;o(
Avatar billede jmc Nybegynder
03. april 2003 - 12:45 #10
aceofspair - jeg har løst problemet ved at gå tilbage til en gammel version, ellers tak. Man jeg fandt aldrig ud af hvad det var. der skete.