Avatar billede brian_h Nybegynder
02. april 2003 - 21:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overfør værdier fra åbnet popup tilbage til <input>

Hey

Efterspørger lidt hjælp til at få overført værdier fra et popup-vindue tilbage til det vindue som åbnede popuppen.

Popuppen aktiveres fra hovedsiden, og fra popuppen skal en JS-variabel overføres tilbage til hovedsiden, og indsættes i et <input>-field.

Men det er processen med at overføre variablen jeg er i tvivl om.

Håber på hurtigt svar.
Avatar billede mortrr Praktikant
02. april 2003 - 21:57 #1
Gennem opener kan du få fat i elementer på den side der åbnede popup'en.
Så fx
opener.document.getElementByID("FeltID").value="Hejsa";
eller
opener.formularnavn.feltnavn.value="Hejsa";
Avatar billede brian_h Nybegynder
02. april 2003 - 22:03 #2
det er præcist omvendt.

der skal laves en funktion i popuppen, der når aktiveres, lukker popuppen, og overfører en værdi fra popuppen tilbage til den side der åbnede popuppen.
Avatar billede brian_h Nybegynder
02. april 2003 - 22:06 #3
damn - my mistake... det er jo præcist som du siger... thx!
Avatar billede brian_h Nybegynder
02. april 2003 - 22:07 #4
skulle sgu lige have hjernen med mig - hehe - sådan bliver man efter en lang arbejdsdag... tak mester - point kommer til dig!
Avatar billede mortrr Praktikant
02. april 2003 - 22:11 #5
Det kan jo skidt, det smut.