Avatar billede daddio Nybegynder
02. april 2003 - 11:34 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken backup løsning skal jeg vælge

Jeg står og skal finde en backup løsning.

Jeg skal bruge et backup program (til Windows 2000) som skal kunne tage backup af:
Linux maskiner
Unix maskiner
Windows maskiner
og
Novell Netware maskiner

Jeg har prøvet ArcServ men vil gerne høre om der er andre.
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
02. april 2003 - 12:13 #1
BackupExec kan ogsaa klare det.

Jeg har brugt begge til forskellig backup,
og de har begge virket fint.
Avatar billede 1nsane Nybegynder
07. april 2003 - 14:29 #2
måske networker ???? www.networker.com
Avatar billede hinker Nybegynder
24. april 2003 - 12:27 #3
Tivoli Storage Manager har clienter og servere til snart sagt alle typer OS.
http://www-3.ibm.com/software/tivoli/
Avatar billede daddio Nybegynder
25. april 2003 - 08:53 #4
er der virkelig ikke flere produkter som kan ?
Avatar billede miloz Nybegynder
30. august 2004 - 16:04 #5
Hej Daddio Netvault (http://www.bakbone.com/products/backup_and_restore/netvault_ste/) er et ganske udemærket og meget nemt at gå til. Dette backup software er meget brugervenligt og meget brugt i USA. Det er hurtigt, nemt og overskueligt og der findes masser af bruger forums i Linux verdenen. (der er mulighed for at downloade programmet til evaluering og test opsætning.

Et andet alternativ er Arkeia (http://www.arkeia.org) som har en Linux GUI (den er dog lidt spacy i designet. ) dette er også forholdsvis nemt at sætte op og her kan du også downloade en demo.

Håber det hjælper dig :o)

mvh

Miloz