Avatar billede quatrix Nybegynder
01. april 2003 - 20:03 Der er 5 kommentarer

Ram eller harddisk

Hmmm er det min harddisk er der futtet af når jeg ikke kan installere windows på den... eller mine ram.. skal lige siges jeg _IKKE_ har problemer med og installere på en anden harddisk :)
Avatar billede htm Nybegynder
01. april 2003 - 20:07 #1
Tja så lyder det da som harddisk :-) Hvilken version af windows prøver du at installere? Hvilken fejl for du?

Du kan teste dine ram med dette tool: http://www.memtest86.com/
Avatar billede haabet Nybegynder
01. april 2003 - 20:07 #2
Ja, det er nok din hardisk som er problemet. Men den behøver ikke at være død, bare fordi Windows ikke vil installeresig.
Avatar billede quatrix Nybegynder
01. april 2003 - 20:08 #3
well.... den kommer med unmountable_boot_etellerandet :| sådan en blå skærm... og når jeg endelig får installeret windows på den rebooter den rendom og nogle filer virker ikke.... nogle siger der er mine ram andre siger det er min harddisk :|
Avatar billede htm Nybegynder
01. april 2003 - 20:10 #4
Prøv og test dine ram! Hvis det tool ikke melder fejl er der ikke fejl på dem :-)
Avatar billede quatrix Nybegynder
01. april 2003 - 20:11 #5
hmmm gør jeg os... men kan det passe der kun skal stå en masse kombinationer af tal/bogstaver i en rækker under henanden ?