Avatar billede fynbo Nybegynder
01. april 2003 - 01:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PHP og Mail

Hey!

Jeg sidder på en server med Windows 2000 Server og kører fint IIS5 med flere domæner.

Men problemet er, at jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre, så jeg kan sende mails via php med mail() funktionen.

Nogen idéer?
Avatar billede francodavid Nybegynder
01. april 2003 - 02:38 #1
I din PHP.ini har du:
[mail function]
; For Win32 only.
SMTP = localhost

; For Win32 only.
sendmail_from = me@localhost.com

Mere skal der ikke til.
Avatar billede fynbo Nybegynder
01. april 2003 - 09:22 #2
Det var den sat til i forvejen!

Det er denne fejlmeddelse, jeg modtager:
PHP Warning: mail() [function.mail]: SMTP server response: 550 5.7.1 Unable to relay for chr@infinito.dk in E:\infinito.dk\mailtest.php on line 11
Avatar billede mpjensen Nybegynder
01. april 2003 - 10:17 #3
Jeg kender ikke SMTP-funktionen i IIS særlig godt, men jeg vil tro at du skal tilføje localhost (eller evt. dit lokale subnet) i 'relay' rettigheder: Vælg SMTP properies > Access > Relay... > Add...
Avatar billede fynbo Nybegynder
01. november 2004 - 15:10 #4
lukker
Avatar billede fynbo Nybegynder
01. november 2004 - 15:10 #5
.