Avatar billede sagga Nybegynder
31. marts 2003 - 20:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

bios??? hvordan

hej eksperter!
har problemmer med min computer.....hvordan opdater jeg min bios... har en IBM computer
Avatar billede geforce3 Praktikant
31. marts 2003 - 20:14 #1
Hvis du ikke har kommet nyt hardware i, så er det ikke sikkert det hjælper at opdatere bios
Avatar billede snails Nybegynder
31. marts 2003 - 22:19 #2
du skal først finde ud af hvilken fabrikant der har lavet dit bundkort
så går du ind på fabikantens hjemmeside og finder dit bundkort
så tror jeg at der er en info fil du kan læse om lige precist dit bundkort hvad du skal gøre
eller har du fået en manual med til dit bundkort så kan du prøve at kigge i den

men kan du ikke finde ud af hvilket bundkort du har så vil jeg gerne hjælpe med at finde link til den nyeste bios

Hilsen
      Snails
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
31. marts 2003 - 22:45 #3
Hej Sagga
download dette lille program og kør det ..så fortæller det dig alt om dit bundkort,ram,bios version ..osv.. og så giver det dig endda et link til en nyerere bios version hvis en sådan findes
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=16
MVH ExNatteRavnen
Avatar billede nisted Nybegynder
31. marts 2003 - 22:47 #4
Gå ind på www.ibm.com eller www.ibm.dk under support kan du så finde din model og de opdateringer der er til den.
Avatar billede halifax Nybegynder
01. april 2003 - 00:45 #5
Hmm....  Pudsige svar. Der er ingen, der fortæller hvordan. Det er faktisk det, der spørges om.    :)

Lad os først se om der overhovedet er en opdatering til pågældende IBM. Der er hverken oplyst modelnavn eller type. Mere info, tak.
Avatar billede nisted Nybegynder
01. april 2003 - 01:35 #6
Tja når man ikke selv kan svaret kan man jo altid kalde de andres svar for pudsige...

Anyway er der opdateringer ligger de stadig hos IBM.
Avatar billede halifax Nybegynder
01. april 2003 - 17:23 #7
nisted - "når man ikke selv kan svaret"  slap nu af. Hvor ved du det fra. Der er simpelthen ikke info nok til at kunne svare, derfor.