Avatar billede rdc Nybegynder
31. marts 2003 - 19:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Logo (Haster)

Davs, jo hurtigere logoet bliver lavet jo højere bliver pointsene.

Jeg skal bruge et logo, der udtrykker følgende:

1. Outlandish, må gerne være med en fed skriftype, men det skal bare placeres godt på logoet, derudover gerne Eminem, 50 Cent..... Men behøves ikke. Outlandish skal bare være derr.

2. Hovedemnet i logoet er at der skal være et stort skrift i midten, hvor der skal stå "1.Z" Z'tet må gerne være lavet på en special måde.

3. Baggrundsfarven bestemmer i selv, samt skriftypen bestemmer i også selv

De 3 punkter ovenfor skal indeholder i et logo, logoet skal have størrelsen:
bredde: 500
højde: 400

På Forhånd Tak
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
31. marts 2003 - 20:06 #1
Er ikke den sygeste til at lave bannere, men jeg kan lige prøve at lave noget...
mvh Jeppe
Avatar billede netsmurf Nybegynder
31. marts 2003 - 20:06 #2
og det giver du 120 point for?
Avatar billede rdc Nybegynder
31. marts 2003 - 20:07 #3
Ja, det kommer an på hvor god logoet er, hvis jeg kan lide det, så sætter jeg det op til 200....
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
31. marts 2003 - 20:47 #4
rdc.. har du en e-mail hvor jeg lige kan sende en prøve til? så kan du lige sige om det er fedt eller hvad der evt. skal rettes...
eller om det skal laves helt om
Avatar billede rdc Nybegynder
31. marts 2003 - 20:49 #5
jeps, send den til rdc@mail-online.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
31. marts 2003 - 21:24 #6
pssst! I følge reglerne skal alt være tilgjengeligt for alle brugere!
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
31. marts 2003 - 22:13 #7
sorry, men hvordan skal jeg ellers sende en prøve til ham?

mvh Jeppe
Avatar billede triple-x Nybegynder
31. marts 2003 - 22:57 #8
hehe du må gerne sende over mail men det kræves at andre folk herinde for et link inden du for point hvor man kan se banneret :D
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
07. april 2003 - 21:19 #9
så ligger jeg da bare et svar fordi jeg sendte noget til dig... så der kan blive givet nogle point ;D
hehe
Avatar billede Kengun Praktikant
08. april 2003 - 09:26 #10
nåh, men så må du huske at alt der gives points for skal være tilgjengeligt for alle brugere.
Avatar billede rdc Nybegynder
17. april 2003 - 11:25 #11
jeppea.dk jeg er ikke vild med det, altså venter jeg på et nyt svar. Forresten så har kengun ret, du skal lægge det ud så alle kan de det...
Avatar billede rdc Nybegynder
26. april 2003 - 14:17 #12
Lukker, kunne ikke bruge noget.