Avatar billede andersberg Nybegynder
31. marts 2003 - 19:23 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

DVD drev til bærbar - skal det snurre hele tiden?

Jeg har netop købt et DVD drev til min bærbare IBM Thinkpad T22. Men når man fx ser film står drevet og snurre (og larmer) hele tiden. Er det meningen?
Drevet er købt brugt. Eller kan man sætte hastigheden på en eller anden måde. For den behøver vel ikke snurre max når man bare ser en film.

Styresystemet er Windows XP.

Mvh. Anders
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
31. marts 2003 - 19:24 #1
Avatar billede nisted Nybegynder
31. marts 2003 - 19:37 #2
Når du ser DVD-film skal din pc selvfølgelig hele tiden have data - derfor snurrer drevet.
Avatar billede andersberg Nybegynder
31. marts 2003 - 19:48 #3
Ja, men det behøver vel ikke snurre så hurtigt?
Avatar billede nisted Nybegynder
31. marts 2003 - 21:03 #4
Hvor hurtigt snurrer det da ? og syntes du virkelig at det er for hurtigt ?
Avatar billede andersberg Nybegynder
31. marts 2003 - 21:24 #5
Tja, det er jo svært at sige. Synes bare det larmer en smule. Er lidt forskelligt DVD fra DVD
Avatar billede nisted Nybegynder
31. marts 2003 - 21:37 #6
Ja ok - låner ofte selv DVD skiver på biblioteket - de larmer fand.. også når der sidder klistermærker på dem ;-)
Avatar billede andersberg Nybegynder
31. marts 2003 - 21:38 #7
Ok, så er det nok som det skal være :)