Avatar billede henriksen11 Nybegynder
28. marts 2003 - 09:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor fanden kører den ikke 2000!?!?!

Jeg har erhvervet mig en XP 2000+, men den kører ikke som sådan en! Jeg synes snart jeg har prøvet alt! (Derfor ¨så mange poing) Hvad i alverden kan der være galt..? Jeg kører win98se hvis det er til nogen hjælp!

Poing gives til det første brugbare svar!
Avatar billede human Nybegynder
28. marts 2003 - 09:10 #1
Prøv at gå ind i BIOS og skrug op for din FSB..

Den står formentlig på 100MHz nu.

// Human
Avatar billede kenp Novice
28. marts 2003 - 09:12 #2
Hvor hurtigt køre den! den køre sikkert som 1667 mhz, og dette er normalt for sådanne en. den kan nok overclokkes til at køre hurtigere, men det er standart
Avatar billede dwal Nybegynder
28. marts 2003 - 09:14 #3
Du skal trække ca 400mhz fra dine 2000 så får du dens aktuelle mhz, mener det betyder at det svarer til en 2ghz pentium... (correct me if i'm wrong)
Avatar billede kenp Novice
28. marts 2003 - 09:19 #4
Dwal, det passer meget godt :)
Avatar billede gorell Nybegynder
28. marts 2003 - 09:22 #5
#dwal

ifølge AMD dem selv er det forkert det du siger, det de mener med deres XP xxxx+ er hvad den vil svarer til i forhold til deres gamle t-bird :)
Avatar billede dwal Nybegynder
28. marts 2003 - 09:22 #6
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1244578006 < du har vel købt noget i den dur, som du ka' se står der i titlen 2000+ men lige under står de aktuelle mhz, så det burde egentlig ikke komme som en overraskelse ;) med mindre du self ikke lige havde set det (eller købt i forretning, hos ven osv.) men derfor er processoren stadig meget udemærket. Vil du helt op på de 2ghz ska' du self købe en xp 2400+
Avatar billede dwal Nybegynder
28. marts 2003 - 09:23 #7
gorell > Ok :D så fik jeg da sadt det på plads hehe
Avatar billede henriksen11 Nybegynder
28. marts 2003 - 09:31 #8
Jeg ved den ikke burde kører 2000MHz.. Men den kører mindre end 1666MHz.

Når jeg kommer hjem vil jeg lige prøve det du foreslår human! Det lyder enlig logisk nok, men burde den ikke indstille sig selv rigtigt selv? :(
Avatar billede amd Nybegynder
28. marts 2003 - 09:58 #9
bare sæt din fsb til 133 så kører den med det tempo den skal
Avatar billede dwal Nybegynder
28. marts 2003 - 11:47 #10
Ikke nødvendigvis henriksen11, min gjorde det heller ikke, var faktisk også herinde for at få det nøjagtigt samme at vide ;D
Avatar billede henriksen11 Nybegynder
28. marts 2003 - 14:39 #11
Rigtig mange tak der human, det var det :o)

Dumt af mig ikke at undersøge den slags..

Takker :D