Avatar billede gorell Nybegynder
28. marts 2003 - 07:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

t68i Synkronisering via bluetooth, hvordan??

Hej allesammen
jeg har et større problem jeg ikke rigtig kan få løst, det ligger i at jeg har købt mig en SE t68i og en bluetooth dongle til min pc, telefonen får fint fat i computeren og computeren får fint fat i telefonen, men det program jeg bruger til synkronisering (xtndconnect) kan ikke finde telefonen når jeg prøver at synkronisere.
er der nogen der ved hvad der er galt??? og hvad der kan gøres??

MVH Martin
Avatar billede pzycho Nybegynder
28. marts 2003 - 15:08 #1
Avatar billede 1nsane Nybegynder
03. april 2003 - 12:50 #2
Har du kigget under control panelet, der ligger et ericsson ikon (kan ikke huske hvad det hedder). Her kan du 'aktivere' com porte på PCen. Den virtuelle com-port som bluetooth forbindelsen bruger til dette er vist com 7 eller 8. prøv at aktivere en af de to. Jeg vil tro det er det der er galt.
Avatar billede pzycho Nybegynder
03. april 2003 - 13:58 #3
1nsane > flot kopieret! Det var sjovt nok det jeg svarede i det spm. jeg linker til...
Avatar billede 1nsane Nybegynder
03. april 2003 - 14:22 #4
nææææh ikke helt det samme men tæt på ja, er det forbudt da ? jeg har ændret lidt på det så det er mere forståeligt
Avatar billede pzycho Nybegynder
03. april 2003 - 16:32 #5
Nej, der er ikke forbudt, men jeg tror ikke at det gør den store forskel at ændre ", så skulle det virke (Har lavet at par af de løsninger på arbejdet :-))" til "Jeg vil tro det er det der er galt."
Avatar billede 1nsane Nybegynder
07. april 2003 - 14:37 #6
nå det tror du ikke tvivl nu ikke på mine evner :-) :-)
Avatar billede 1nsane Nybegynder
07. april 2003 - 14:38 #7
der kan godt være der går lidt tid inden telefonen for forbindelse
Avatar billede toffiathome Nybegynder
30. april 2003 - 13:01 #8
Jeg er mere int. i om du har fået løst dit problem ? Lad os li' høre fra dig.
Avatar billede gorell Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:33 #9
fik det til at virke med msi synkro..