Avatar billede tulipan Nybegynder
25. marts 2003 - 22:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan opsætter jeg min router og hub ?

Jeg har haft taget netkablerne ud af min router og min hub og nu kan jeg ikke finde ud af og sætte dem rigtigt. Kan jeg få lidt hjælp til det. Tak
Avatar billede kenp Novice
25. marts 2003 - 22:41 #1
hvilke kabler er det?

række følge

stik i væggen ->router ->hub
        ligekabel  krydset/ligekabel

første del af det er normalt lige kabel, mellem router og hub kan det både være lige eller krydset, det kommer an på din hub, hvis du bruger uplink på din hub, så skal det være lige
Avatar billede tulipan Nybegynder
25. marts 2003 - 22:45 #2
Jeg har 2 pc'er og et krydsetkabel, samt de andre kabler jeg skal bruge, men det er lige hvor hvilken kabel skal sidder ?
Avatar billede kenp Novice
25. marts 2003 - 22:51 #3
oki, ligekabel mellem computere og hub

lige kabel mellem router og dit stik i væggen

så er der 1 tilbage det er krydset mellem router og hub
Avatar billede kenp Novice
25. marts 2003 - 23:03 #4
jeg lægger lige et svar med det samme, for nu skal jeg sove!