Avatar billede kidshelp Nybegynder
25. marts 2003 - 13:35 Der er 3 kommentarer

Børne website skal bruge en interaktiv historie

Vi har et website for børn og unge hvor vi i øjeblikket bruger et cgi script til vores interaktive historier, skrevet af de besøgende til siden. Dette er sikkerhedsmæssigt ikke brugbart mere og vi søger derfor et ligende script programmeret i php og eventuelt med MYsql database.

Brugere Funktioner:

Tilmeldte brugere kan skrive videre på X antal forskellige historier.
Ved tilføjelse af nyt kapitel skal sidste funktion være at tilføje 2, korte, mulige fortsættelser.
Næste bruger vælger en af disse fortsættelser og skriver næste kapitel osv. Historierne forgrener sig derved i mange retninger.

Ønskede admin funktioner:

Admin panel.
Oprettelse af nye historier.
Sletning af enkelte kapitler.
Sletning af hele historier.
Oprettelse af nye brugere (ikke admin adgang).
Sletning af brugere.
E-mail besked til admin med kopi af nye kapitler.

Da vi er en ukommerciel forening har vi ikke de store penge summer til rådighed, vi er dog villige til at forhandle os frem til en løsning. Vi har også en del reklame værdi med 34.000 sidevisninger om dagen ;o)

Jeg håber at en eller anden derude har lyst til at være med, eller at I kan sende os videre til et allerede eksisterende script.
Avatar billede fangel Nybegynder
25. marts 2003 - 13:51 #1
det kunne godt være interesant, du kan finde kontakt muligheder op www.desi-dev.dk/kontakt_php.php

og vi kan nok godt finde ud af noget "alternativ" betaling ;)

lige for tiden har jeg dog lidt travlt (gymnasiet), men jeg håber at få tid i løbet af 1-2 ugers tid... ;)

Morten Fangel
Avatar billede madd Nybegynder
25. marts 2003 - 15:00 #2
Hej.

Jeg er muligvis også interesseret. Referencer, CV., profil kan findes på http://pfeiffer.dk

Mange hilsner,

Mattias Pfeiffer
Avatar billede trylmand Nybegynder
27. marts 2003 - 01:03 #3
Kan vi finde ud af,
i har design, jeg laver backend og scripts,
skal dog bruge mere præciseret info
lars@trylmand.dk , check http://www.v-web.dk