Avatar billede danielhep Nybegynder
14. november 2000 - 08:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

SMS sender

En som har en god sms sender, uden bannere og reklamer,og det som jeg ikke gider at se er: når man trykker på send så kommer man over til en anden side, lad dette aldrig ske.
Avatar billede milo Nybegynder
14. november 2000 - 08:36 #1
ja, http://www.netcoders.dk her er mange..både i cgi,php og asp....
Avatar billede keysersoze Guru
14. november 2000 - 08:37 #2
du lægger op til at det kun skal være med javascript - og det kan du ikke (tror jeg). det mest brugte er asp eller php, men det kan også løses vha html/perl - det kan ses på www.script.dk
Avatar billede milo Nybegynder
14. november 2000 - 08:41 #3
ja ubdskyld jeg har foreslået asp/php/cgi..men tænkte ikke over kategori, da jeg bare trykkede på linket til dette spørgsmål ude på forsiden ved nyeste soørgsmål... :)
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
14. november 2000 - 09:17 #4
Gå evt. ind på www.husk.at der er en lækker sms sender, du kan få koden af mig idet det er mig der har lavet det...

Mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede power Nybegynder
14. november 2000 - 09:29 #5
< DR-KERMIT >

Jeg er meget intresseret i din kode til sms \"senderen\" Jeg opretter gerne et spr. som heder dr \"kermit sms\" og gir dig 50 point hvis du vil sende koden og en lille beskrivelse på hansen@mail.dk :0)

</mvh> Henrik Hansen
Avatar billede maxburner Nybegynder
26. november 2000 - 03:16 #6
Power...

Jeg har også ledt efter en sms uden reklammer osv..

Tror det er muligt at får koden... så vil jeg blive meget glad.... og hvis nogen har en enkel Chatter, er jeg også interesseret..

MaxBurner - webmaster@cyberbox.dk
Avatar billede stump Nybegynder
26. november 2000 - 04:15 #7
kan du bruge dette?
</script>
<script language=\"JavaScript\">
function tjek(){
if (document.telefon.besked.value == \"\"){
document.telefon.besked.value=document.telefon.evtbeksed.value;
} else {
if (confirm(\"Ønsker du at overskrive \\\"\"+document.telefon.besked.value+\"\\\" med \\\"\"+document.telefon.evtbeksed.value+\"\\\"\")) { document.telefon.besked.value=document.telefon.evtbeksed.value; }
}
</script>
<style TYPE=\"text/css\">
<!--
A  { text-decoration: underline!important; color: #0000FF!important; }
A:active  { text-decoration: underline!important; color: #FF0000!important; }
A:hover  { text-decoration: underline!important; color: #FF0000!important; }
    INPUT.BtnOk {
        background-image: url(/pic/forms/ok.gif);
        background-repeat:no-repeat;
        background-position: 1% center;
        width: 20;
    }
-->
</style>

<center><table BORDER=0 CELLSPACING=0 CELLPADDING=0 WIDTH=\"139\" >
<tr>
<td></td>

<td ALIGN=CENTER VALIGN=BOTTOM WIDTH=\"115\"><script language=\"JavaScript\">
mydate = new Date();
myminutes = mydate.getMinutes();
yourminutes = eval(myminutes*2+60);
document.write(\'\');
</script>
</td>
</tr>
</table></center>

<center><!-- Start SMS Service --><form action=\"http://www.webside.dk/sms/minsms.pl\"; method=\"POST\" target=\"_top\" name=\"telefon\"><input type=\"Hidden\" name=\"titel\" value=\"SMS Service\"><input type=\"Hidden\" name=\"tilbage\" value=\"www.minside.dk\"><b><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>Send
SMS besked:</font></font></b> <b><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>Modtager:</font></font></b>
<br><input type=\"Text\" name=\"modtager\" size=\"10\" maxlength=\"8\">
<br><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</font><font size=-2>(Mobil telefon nummer)</font></font>
<br><b><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>Afsender:</font></font></b>
<br><input type=\"Text\" name=\"fra\" size=\"25\" maxlength=\"30\" style=\"width:15%\">
<br><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</font><font size=-2>(Navn, email adr. eller telefon nummer)</font></font>
<br><b><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>Besked:</font></font></b>
<br><input type=\"Text\" name=\"besked\" size=\"25\" maxlength=\"175\" style=\"width:30%\">
<br><b><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>V&aelig;lg evt. en besked:</font></font></b>
<br><select name=\"evtbeksed\" size=\"1\"
            onchange=\"tjek()\" style=\"width:30%\"><option selected value=\"\"><nobr><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>Ingen</option><option value=\"Ring til mig\">Ring
til mig</option><option value=\"Ring til mig på nr.\">Ring til mig p&aring;
nr.</option><option value=\"Jeg bliver forsinket\">Jeg bliver forsinket</option><option value=\"Jeg køber ind i dag\">Jeg
k&oslash;ber ind i dag</option><option value=\"Hent din email\">Hent din
email</option><option value=\"Jeg har sendt dig en email\">Jeg har sendt
dig en email</option><option value=\"Kig på IRC\">Kig p&aring; IRC</option><option value=\"Kommer du ikke på ICQ?\">Kommer
du ikke p&aring; ICQ?</option><option value=\"Sover du?\">Sover du?</option><option value=\"Tillykke med dagen\">Tillykke
med dagen</option><option value=\"Tillykke\">Tillykke</option><option value=\"Ska vi ha\' en øl?\">Ska
vi ha\' en &oslash;l?</option><option value=\"Tillykke med fødselsdagen\">Tillykke
med f&oslash;dselsdagen</option><option value=\"God rejse\">God rejse</option><option value=\"Velkommen hjem\">Velkommen
hjem</option><option value=\"Savner dig\">Savner dig</option><option value=\"Kommer du snart?\">Kommer
du snart?</option><option value=\"Skynd dig!\">Skynd dig!</option><option value=\"Jeg har problemer\">Jeg
har problemer</option><option value=\"Nåede du ikke bussen?\">N&aring;ede
du ikke bussen?</option><option value=\"Nåede du ikke toget?\">N&aring;ede
du ikke toget?</font></font></nobr></option></select>
<br><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</font><font size=-2>(Max. 175)</font></font>
<br><input type=\"Submit\" value=\"Send SMS besked\"></form><!-- Slut SMS Service --></center>

</body>
</html>
Avatar billede maxburner Nybegynder
27. november 2000 - 16:57 #8
stump>> Tak... virker ikke rigtigt..

Jeg søger en meget enkel sms sender, hvor koden skal ligge på min side, og ikke linke til andre...

Maxburner
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
27. november 2000 - 18:11 #9
Hejsa allesammen.

jeg skrev lidt tidligere.... men glemte at kigge ind igen, skal i have mine kode fra www.husk.at så smid en mail til mig.

Mvh Kenneth
kn@epilog.dk
Avatar billede danielhep Nybegynder
24. december 2000 - 11:33 #10
Stump>>>>>

Hmm..
Hare lige kigget på det, men det ser ikke ud som om, at det virker....Prøv selv lige at kigge på det..