Avatar billede beanworld Nybegynder
24. marts 2003 - 20:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

CDrom drev ikke synlige i XP

Hej!

Jeg har en brænder og et CDrom drev, ingen af dem er synlige i XP - Hvorfor ikke, jeg kan godt installere via autorun... De bliver fundet når jeg booter... men jeg kan ikke se dem inde i XP

Mvh. Chr
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. marts 2003 - 20:40 #1
Har det altid været sådan? Har du installeret nogen brænderprogrammer og fjernet dem igen?
Avatar billede beanworld Nybegynder
24. marts 2003 - 20:42 #2
Nej - jeg har lige installeret det, men efter en lille SLUK ikke genstart virker de igen. Fatter ikke rigtig hvordan de pludselig kan forsvinde...
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2003 - 21:26 #3
Virker de når du putter en cd i, altså kan de afspille i fx. mediaplayer??
Står de heller ikke i enhedshåndtering??
Avatar billede resten Nybegynder
24. marts 2003 - 21:26 #4
Prøv følgende. Start - Kør > Regedit
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q270008&

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q320553&

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q314060&
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. marts 2003 - 21:28 #5
Han har vist fået det til at virke;)
Avatar billede troels_holm Nybegynder
27. marts 2003 - 20:26 #6
resten> hvad nu hvis man hverken kan se enten "upperfilters" el. "lowerfilters"??
Avatar billede resten Nybegynder
27. marts 2003 - 20:30 #7
Ja så er de der bare ikke :)