Avatar billede kaich Nybegynder
24. marts 2003 - 20:20 Der er 5 kommentarer

Family logon vises ikke...

Jeg har lige reinstalleret min pc med WIN ME, men nu vises Family logon ikke, det gjorde det tidligere !!
Jeg har kigget på nogle andre spørgsmål under samme katagori, men de har ikke kunne give mig svaret.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Network\Logon]
"username"="bruger 1"
"LMLogon"=hex:00,00,00,00
"PrimaryProvider"=""
"UserProfiles"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Network]
"Installed"="1"
"EnableLogging"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Network\Real Mode Net]
"preferredredir"=""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Network\Interface]
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2003 - 21:32 #1
Prøv evt. at tjekke i kontrolpanel under brugerprofil og se hvordan den er konfigureret.
Avatar billede kaich Nybegynder
24. marts 2003 - 22:04 #2
Brugerprofilerne er konfigureret ok. Jeg har prøvet at "mærke" nogle af værdierne, og også prøvet at fjerner "mærkerne" igen - men det hjælper ikke.
Avatar billede halifax Nybegynder
25. marts 2003 - 05:56 #3
Ligner ME Win98 på det område? I så fald (ellers afvis svar)

I så fald Kontrolpanel -> Netværk, Konfiguration, ca. midt i dialogboksen under Primær Netværkslogon skal vælges Windows Family Logon.
Du skal muligvis have installations cd-rom'en klar, såfremt nogle komponenter skal installeres.
Genstart pc.
Avatar billede kaich Nybegynder
26. marts 2003 - 19:53 #4
Der er valgt "Family Logon" - men det hjælper åbenbart ikke - der må være noget andet ????
Avatar billede halifax Nybegynder
27. marts 2003 - 00:51 #5
Gør forsøget med at sætte den til blot Windows Logon. Genstart og se, hvad der så kommer frem.
Sæt herefter igen Family Logon, genstart og se om den så fanger det.