Avatar billede dr.truti Nybegynder
22. marts 2003 - 21:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køb Af Domain ???

Er der ikke en måde jeg kan købe retten til et domain, og derefter få det linket til min egen server... Købet skal ske helt uden køb af samtlig webhotel....

Det er både .dk og .com jeg er interesseret i at vide noget om?

Truti
Avatar billede storm4k Nybegynder
22. marts 2003 - 21:55 #1
Yes, efter du har købt et Domain får du kontrol over DNS til dette domain ,, og dere kan du bare intasre din IP :)
Avatar billede storm4k Nybegynder
22. marts 2003 - 22:16 #2
ehmm intasre = indtaste
Avatar billede dr.truti Nybegynder
22. marts 2003 - 23:09 #3
Hvor gør jeg dette ?

Hvor hvis det er .dk domainer ?
eller hvis det er .com ?

Truti
Avatar billede kane Juniormester
23. marts 2003 - 00:47 #4
det kan du hos www.web-sale.dk

Jeg bruger dem selv til alle mine dns, de er super flinke.
Avatar billede helleh1 Nybegynder
23. marts 2003 - 09:33 #5
du kan købe et domain på denne side, hvor du har fuld kontrol over dns, A- records, subdomains m.v ja kort sagt hvad du ønsker.

https://www.buydomains.dk
Avatar billede kane Juniormester
23. marts 2003 - 10:11 #6
hold dig væk fra buydomains, de skoder totalt, de er grunden til at jeg flyttede.
Avatar billede kane Juniormester
23. marts 2003 - 10:12 #7
og du kan gøre det samme hos web-sale som hos buydomains
Avatar billede leif Seniormester
23. marts 2003 - 14:29 #8
Eller han kan bruge www.gratisdns.dk hvor han kan købe både .dk og .com domæner.