Avatar billede azarion Nybegynder
22. marts 2003 - 10:05 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Lidt feedback måske :)

Jeg vil så gerne bare have noget feedback på designet. Ikke indhold, da det steder mangler fra min kunde.
Altså, hvad synes i om den, hvad kan gøres bedre, og så selve stilen ;) Hvad i mener den henvender sig til...

Mange tak - // Jacob
Avatar billede schaefner Juniormester
22. marts 2003 - 10:06 #1
kan du selv se fejlen? ;o)
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
22. marts 2003 - 10:14 #2
link
Avatar billede azarion Nybegynder
22. marts 2003 - 10:18 #3
faaark :) Har lagt den temp ud her... http://www.naizon.amok.dk (kunden har ikke set det endnu, derfor ikke domænet :)
Avatar billede ahv Nybegynder
22. marts 2003 - 10:21 #4
Rettelser:

* Alle dine links til undersiderne åbner i nye vinduer.
* Baggrund er lidt længe om at blive hentet.
* Menuen on indholdet er måske lidt for sammen smeltet, men det er svært at sige uden indhold.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. marts 2003 - 13:06 #5
(1) Loadetiden inden hele siden er loadet er alt for lang

(2) Et fint design, men mangler du ikke en hvid streg forneden? Hvis ikke, så synes jeg at du skal lave en.

(3) Synes du mangler en form for adskillelse mellem tekst og link, f.eks. i form af en stiplet streg

(4) Og som ahv siger, skal linkene åbne i samme vindue og ikke et nyt.

(5) Hvad handler siden om, det synes jeg ikke rigtig man kan finde ud af! Lav en lille velkomst.

(6) Ellers nogle gode farver, men kunne godt tænke mig at du prøver at lave din baggrund, uden om boksen, lidt lysere.
Avatar billede azarion Nybegynder
22. marts 2003 - 13:13 #6
Hmm - Stregen for neden mangler ikke :) Der er måske fordi at du kører i 1600*1200 (idet at der er visse problemer med den opløsning), hvis ikke du har det må du da meget gerne lige sige hvad du så har.
Jeg sagde til at starte med at det ikke var omkring indhold, altså IKKE noget med at jeg ikke har lavet target på mit iframe. Det med loade tiden ved jeg godt, men det var stadig ikke det jeg søgte. Al det ved jeg godt...
Det er designet, hvad kan jeg gøre ved f.eks. baggrunden for at få det til at se endnu bedere ud ?
Ideen med den striplede linie tror jeg er en meget god ide. Tak for det...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. marts 2003 - 13:16 #7
Jeg kører kun med 1024*768, men har kun en 14,1" skærm
Avatar billede eyvind Seniormester
23. marts 2003 - 19:46 #8
Illmatic er for længe om at dukke op.
ie5 800x600 17" viser hele den hvide ramme.
den røde "login" kan næsten ikke ses.
Ellers flot.
Eyvind.