Avatar billede lundse21 Nybegynder
20. marts 2003 - 23:44 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

Finde en gammel artikel i politiken

Hej alle jer!!
Som spørgsmålet siger leder jeg efter en gammel artikel der har været i politiken. Den hedder "muslimer tag jer sammen" Er der nogen der kender et sted jeg kan finde den?? Det må ikke koste penge!!

Mvh lundse21
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. marts 2003 - 23:52 #1
Avatar billede miss-g Seniormester
21. marts 2003 - 00:04 #2
Her er datoen ihvertfald:

Kronikken i Politiken 30.9. 2002: "Muslimer, tag jer sammen"
Avatar billede miss-g Seniormester
21. marts 2003 - 00:09 #3
Tror ikke selve artiklen er nem at finde på nettet, men mon ikke man kan finde den på biblioteket?

Ellers skal man være heldig at nogen har avisen endnu *S*

Miss-g
Avatar billede askeb Nybegynder
21. marts 2003 - 18:11 #4
må jeg be om en mail jeg kan sende artiklen til hvis jeg finder den?
Avatar billede askeb Nybegynder
21. marts 2003 - 18:20 #5
Har fundet den...
Da jeg går i 8. klasse har jeg andang til www.skoda.emu.dk - det er en side der inkluderer søgning af avisartikler langt tilbage - de har alle de store aviser og lokalaviser.
Mangler bare en mail at sende den til ;)
Avatar billede whatever Nybegynder
23. marts 2003 - 15:08 #6
askeb > Hvornår er det blevet lovligt, at uddele artikler/indhold fra skoda til gud og hver mand. Der er copyright på alle de data du kan hente der inde. De må bruges til undervisningsbrug af den som har købt login'et, eller af  eleverne på den skole som har købt login'et.
Avatar billede askeb Nybegynder
23. marts 2003 - 16:33 #7
undskyld...det er selvfølgelig rigtigt...sorry...
tænkte bare at nu det var en kronik så ville ham der skrev den nok ikke ha noget imod at der var mange der læste den :)
men jeg trækker selvfølgelig tilbuddet tilbage...
Avatar billede professoren Nybegynder
31. marts 2003 - 16:11 #9
du kan få artikeln via polinfo.dk --der drives af infomedia.dk-- og de har en gratis testdatabase. Ellers må du betale hvis ikke din bibliotek abonnerer til polinfo.
Avatar billede toctoc Nybegynder
10. april 2003 - 12:21 #10
Avatar billede lundse21 Nybegynder
28. april 2003 - 22:59 #11
hey allesammen.
Jeg har lige været i holland så jeg har slet ikke set at der er nogen der har skrevet:( Men hvis nogen har fundet den og gider at sende den til min mail, så er min mail adresse kasperlundvig@mail.dk

På forhånd tak:)
Giver point når jeg modtager artiklen:)
Avatar billede lundse21 Nybegynder
28. april 2003 - 23:01 #12
det sjove er at jeg bare skal give den til min lærer for hun skal opgive den til ministeriet. Vi har ikke nogen login på skolen og gider ikke ud og skulle betale o.s.v.