Avatar billede dr0zie Nybegynder
20. marts 2003 - 20:04 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Skal bruge et program som VNC!

Skal bruge et program ligsom VNC
Vnc er et program som man kan styrere en pc fra en anden..
Programmet skal virke mellem en Xp og en Windows 2000 maskine
Det skal kunne køre over LAN!
Og skal VÆRE nemt af sætte op...

VNC virker ikke!

Prisen ligemeget et firma betaler det..

//dr0zie
Avatar billede the_legend Nybegynder
20. marts 2003 - 20:06 #1
hvorfor kan du ikke bruge vnc?
Avatar billede domino191 Nybegynder
20. marts 2003 - 20:09 #2
Kan denne bruges ??
Program:          RA 3.11.18 (Remote-Anything)

Editor:          TWD Industries SAS
                  <http://www.twd-industries.com>
TWD Industries proudly presents Remote-Anything, the latest version of its
Remote-Control Administration Tool which allows to use a distant PC as if
you were there.

- What's new about Remote-Control?
After all, well established ten-year-old companies like Symantec and other
major players of the software business are offering similar products...
Similar? Not really.

RA is 500 TIMES smaller than PC Anywhere, much more powerful and far
less expensive so now you can afford to install RA on every PC of your LAN.

RA is installed (and configured) after you copy and run the 72KB Slave.exe
file on the PC you intend to control, you only need to bind the security
password to the Slave.exe file itself.

Deployment on thousands of PCs is a breeze...

Those facts are not marketing hype: RA can be downloaded in seconds where
other products require much more time and detailed and confusing installation
and configuration instructions. Endless downloads also have a cost.

But the real point is: RA and TWD give you direct access and influence when
it comes to updates to the product or adding features that you suggest.
We regularly include new features that our users request.. almost as fast
as they ask for them. Our policy FREE UPDATES, no questions asked.
Avatar billede kenp Novice
20. marts 2003 - 20:24 #4
eller kan dette program jeg har aldrig haft problemer med dette, det har virket selv om VNC ikke har kunnet komme igennem

www.radmin.com
Avatar billede dr0zie Nybegynder
20. marts 2003 - 20:40 #5
domino191  dit link virker ikke
Avatar billede kenp Novice
20. marts 2003 - 20:45 #6
Avatar billede domino191 Nybegynder
20. marts 2003 - 20:51 #7
Jeg har programmet og kan sende det til dig. Det er en version du så kan registrere selv ved firmaet. Hvis du sender mig en email-adresse, så kan jeg maile det. Det fylder ca. 0.5 Mb
Avatar billede domino191 Nybegynder
20. marts 2003 - 20:52 #8
Det var også kun ment som en ledetråd for dig. Havde ikke tjekket linket da jeg har programmet
Avatar billede dr0zie Nybegynder
20. marts 2003 - 21:09 #9
Jeg har prøvet de foreskellige programmer jeg syntes Radmin er det nemmeste og bedste så skal jeg bare bestille det :D

Points til kenp
Han får 40 så får i andre 2 5 points vær
Avatar billede kenp Novice
20. marts 2003 - 21:14 #10
jamen så takker jeg for point :) jeg syntes ihvertfald det er et "lækkert" lille program.