Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 08:50 Der er 33 kommentarer

Hjælp

Hvad gør jeg galt ??
<html>
<head>
  <title>Brugersystem - Opret</title>
</head>
<body bgcolor=\"#FFFFFF\">

<font face=\"Verdana\" size=\"2\">

<form action=\"opret_ok.php3\" method=\"post\">
  <input type=\"hidden\" name=\"action\" value=\"action\">
  <br><br>
  Brugernavn:<input type=\"text\" name=\"navn\" style=\"font-size: 12; font-family: Verdana; width:100; border: 1; border-color: #000000; border-style: solid; background-color: #FFFFFF; color:black;\" size=\"20\"><br>
  Password:<input type=\"password\" name=\"pass\" style=\"font-size: 12; font-family: Verdana; width:100; border: 1; border-color: #000000; border-style: solid; background-color: #FFFFFF; color:black;\" size=\"20\"><br>
  postnr.:<input type=\"text\" name=\"postnr\" style=\"font-size: 12; font-family: Verdana; width:100; border: 1; border-color: #000000; border-style: solid; background-color: #FFFFFF; color:black;\" size=\"20\"><br>
  Email.:<input type=\"text\" name=\"email\" style=\"font-size: 12; font-family: Verdana; width:100; border: 1; border-color: #000000; border-style: solid; background-color: #FFFFFF; color:black;\" size=\"20\"><br>
  <input type=\"submit\" value=\" Opret \" style=\"font-size: 12; font-family: Verdana; width:100; border: 1; border-color: #000000; border-style: solid; background-color: #FFFFFF; color:black;\" size=\"20\">
</form>

</font>

</body>
</html>
Avatar billede sone Nybegynder
13. november 2000 - 08:51 #1
øhhh.... hvad er fejlen ??
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 08:53 #2
Jamen den skriver fejl :
Warning: fopen(\"users_count.inf\",\"w\") - Permission denied in /www/zequenze.dk/html/test/opret_ok.php3 on line 15

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /www/zequenze.dk/html/test/opret_ok.php3 on line 16

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /www/zequenze.dk/html/test/opret_ok.php3 on line 17

Warning: fopen(\"users.inf\",\"a\") - Permission denied in /www/zequenze.dk/html/test/opret_ok.php3 on line 49

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /www/zequenze.dk/html/test/opret_ok.php3 on line 50

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /www/zequenze.dk/html/test/opret_ok.php3 on line 51
Velkommen til vores system ss, du er nu oprettet.
Avatar billede sone Nybegynder
13. november 2000 - 09:07 #3
Har du (dvs. PHP) skriverettigheder i det katalog ?
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 09:09 #4
Ja. Jeg har adgang til det hele, skal jeg lige maile dig filerne ??
Avatar billede sone Nybegynder
13. november 2000 - 09:12 #5
Prøv at vise noget kode...
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 09:14 #6
Jamen tror ikke det vil virke har du forstand på asp ??
Avatar billede lojmann Nybegynder
13. november 2000 - 09:16 #7
karstenp -> Gemmer sit system det hele i \"text-filer\"? Hvis du har mulighed for mySQL, så har jeg et komplet bruger system som du kan få for 500 point, hvis der skal være interne mailsystem i det, bliver det lidt mere... Var det noget?
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 09:18 #8
Jamen jeg kan ikke finde ud af mysql men hvad med 300 og så sætter du det op ??
Avatar billede lojmann Nybegynder
13. november 2000 - 09:20 #9
550 - så sætter jeg det op for dig?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. november 2000 - 09:20 #10
Det er ikke så meget *dig* - karstenp - der skal have adgang til at skrive
i kataloget, men webserveren, der typisk kører under et andet brugernavn.
På en Unix-lignende maskine skal du køre en kommando  chmod  for at
ændre tillladelser.
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 09:21 #11
Jamen hvordan køre det så, brugerne skal ikke selv oprette det skal jeg, og helst meget nemt.
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 09:22 #12
Jeg forstår ikke en meter af det du siger Erik
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. november 2000 - 09:24 #13
Du kunne jo starte med at fortælle os hvilket webhotel og hvilken slags server
du kører på, karsten.
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 09:25 #14
Jamen aner det ikke, min hjemmeside er på www.zequenze.dk
Avatar billede lojmann Nybegynder
13. november 2000 - 09:27 #15
karstenp -> Brugerne skal oprette sig selv, og kan derefter logge ind og lave \"What ever de nu skal\"... Systemet er med MD5 krypteret passwords, og benytter cookies...
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 09:28 #16
Hvad end MD5 passwords er så er det ikke det jeg skal bruge, jeg skal selv oprette dem.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. november 2000 - 09:30 #17
Hvis du en dag, Karsten, finder ud af om det et Unix-lignende, eller Windows-lignende webhotel
du kører på, så kan vi vel nok hjælpe dig lidt videre - men så må du lige bestemme dig for hvilken
af løsningerne du foretrækker.
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 09:31 #18
Jamen jeg har hørt noget med at man kan have nogle bruger i en database og ændre som man vil og tilføje osv. er det rigtigt ?? Og jeg kan køre både asp,php osv.
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 09:45 #19
Var der ikke noget hjælp at hente ??
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 09:55 #20
Kan jeg ikke lave det med lojmanns mysql uden de selv kan oprette en bruger ??
Avatar billede lojmann Nybegynder
13. november 2000 - 10:05 #21
Jow, det kan du...
Avatar billede lojmann Nybegynder
13. november 2000 - 10:07 #22
Kan du ikke maile alle de ting til mig, som det skal kunne og ikke kunne? lojmann@lojmann.dk - så ser jeg på det...
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 10:12 #23
Jeg har mailet er det noget du kan klare ??
Avatar billede lojmann Nybegynder
13. november 2000 - 10:19 #24
Yep.. Lad os fortsætte pr. mail...
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 10:38 #25
Kunne du klare det ??
Avatar billede lojmann Nybegynder
13. november 2000 - 12:09 #26
JA!
Avatar billede redhead Nybegynder
13. november 2000 - 15:33 #27
Vi vil se kode...
Avatar billede lojmann Nybegynder
13. november 2000 - 19:00 #28
redhead -> Yep, klart nok... Jeg smider en URL til en ZIP, når lortet er sat sammen...
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 19:07 #29
Hvornår er det klar Lojmann
Avatar billede lojmann Nybegynder
13. november 2000 - 19:21 #30
Lige om lidt... Er du på ICQ eller MSN?
23387691/lojmann@hotmail.com hvis det er
Avatar billede karstenp Nybegynder
13. november 2000 - 21:37 #31
Ville du ikke komme tilbage efter en halv time ?
Avatar billede lojmann Nybegynder
14. november 2000 - 08:06 #32
Sorry, der var lige noget som kalte - lidt for vigtigt - så jeg er tilbage igen i aften, evt. i løbet af dagen... Hvad er vi så blevet enig om?
Avatar billede redhead Nybegynder
21. november 2000 - 12:50 #33
...vi venter stadi...