Avatar billede robertk Nybegynder
20. marts 2003 - 15:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Print af 3 frames, en sider pr. frame?

Hej,

Jeg har et movieClip, hvori jeg har 3 forskellige frames, jeg vil så godt printe hver frame på hvert sit papir???

Hvordan gøres det???

(ps smider ikke points for et link til macromedia, har været der)

/Robertk
Avatar billede robertk Nybegynder
20. marts 2003 - 16:26 #1
Vil eller kan i ikke svarer ;) kom nuuuuuuu...
Avatar billede pyroman Nybegynder
20. marts 2003 - 16:29 #2
Jeg tror du bliver nødt til at lægge de 3 frames grafik ind i hvert sit movieclip. Og så skal du lave din print-action sådan:

printAsBitmap(mitFrameMC1);
printAsBitmap(mitFrameMC2);
printAsBitmap(mitFrameMC3);

Dette er i hvert fald den hlet sikre måde, men jeg er ikke sikker på om, hvis du sætter de printbare frames labels til "#p", om flash så printer dem ud på hvert deres papir, men prøv, for så behøver du ikke MC'er men kan nøjes med at skrive:

printAsBitmap(_root);

/Filip
Avatar billede robertk Nybegynder
20. marts 2003 - 16:49 #3
det skal være "print()" da der er tekst i size 5... :/

?
Avatar billede laseb Nybegynder
21. marts 2003 - 11:51 #4
Hvad med at bruge denne:

on (release) {
    print("printMC", "bframe");
  }

Og så i dit PrintMC navngive de frames der skal udskrves med #P

Det virker da for mig, så får jeg hver frame på hvert sit ark...

/Lasse
Avatar billede robertk Nybegynder
24. marts 2003 - 17:43 #5
laseb >>> med lidt bugs og probs fik jeg det løst med det script, du får points! ;)