Avatar billede erehjbe Nybegynder
20. marts 2003 - 12:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

To rapporter samtidig

Hej
Jeg har en rapport der aktiveres i preview fra en knap på en formular.
Er der en måde hvor på man, hvis rapporten faktisk udskrives skal sende en anden rapport til printeren også.
Alså, hvid den første rapport ikke udskrives skal den bagved liggende helle ikke.
Avatar billede juks Novice
20. marts 2003 - 12:37 #1
jeps, on_print
Avatar billede juks Novice
20. marts 2003 - 12:40 #2
så skal du bare lave en funktion der tjekker om det er udskrift eller visning.

første gang den køre igennem er det ved prewiev og anden gang er det når man trykker udskriv.
Avatar billede erehjbe Nybegynder
20. marts 2003 - 13:29 #3
Ikke rigtig forstået, det er jo den samme knap. Den anden rapport skal først skrives når de i preview trykker på printer ikonet.
Avatar billede rosted Nybegynder
20. marts 2003 - 13:38 #4
De kan lave din egen printknap som gør det du ønsker.
Avatar billede erehjbe Nybegynder
20. marts 2003 - 14:23 #5
Løser problemet med 2 knapper.
Avatar billede juks Novice
20. marts 2003 - 16:34 #6
så skal du bare lave en funktion der tjekker om det er udskrift eller visning.

første gang den køre igennem er det ved prewiev og anden gang er det når man trykker udskriv
Avatar billede juks Novice
20. marts 2003 - 16:38 #7
det løser jo ikke problemet , men hvis du laver min løsning fungere det på den måde du søger
Avatar billede schoesler Nybegynder
21. marts 2003 - 10:10 #8
'juks' hvordan gør man det i praksis. Mener udskriver 2 rapporter på same knap, tabellerne knyttet til rapporten kan have en forskellig ID. Har du et eksempel eller kode ligende som kan illustere det?