Avatar billede robotten Praktikant
20. marts 2003 - 11:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Program til blindskrivning

Hej

Kort og godt:
Søger et program, der kan lære mig tifinger-systemet. Det skal self. kunne sættes til at kunne klare dansk tastatur mht. æøå
Avatar billede fromsej Praktikant
20. marts 2003 - 11:12 #1
God idé , du er også træt af at komme 5 sek. for sent med et svar pga. 2 finger systemet.*S*
Avatar billede robotten Praktikant
20. marts 2003 - 11:17 #2
Jep ;)
Fx noget sådant her, det er bare desærre lidt smådyrt:
http://www.software.borsen.dk/courses.asp?CourseType=Blindskrift
Avatar billede robotten Praktikant
20. marts 2003 - 11:30 #3
He he...
idgforlag er lige på trapperne med et hæfte + cdrom
Avatar billede fromsej Praktikant
20. marts 2003 - 11:40 #4
Det er vel gratis til Pro-brugere.*G*
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
20. marts 2003 - 11:43 #5
enig med formsej

vi pro´er burde have mellem 30 og 60 % på idg´s bøger og hæfter
:-)

MC
Avatar billede fromsej Praktikant
20. marts 2003 - 11:48 #6
Robotten>>Tror du ikke du kan finde et der er "lidt" billigere.*S*
MC>> Ja det må da være rimeligt , uden os kunne de roligt lukke.*G*
Avatar billede robotten Praktikant
20. marts 2003 - 12:20 #7
Helt enig. Der må laves en idg-exp-pro shop *s*
Avatar billede robotten Praktikant
20. marts 2003 - 13:20 #8
Min tålmodighed rækker ikke lige til at vente på IDG's hæfte lige nu, så jeg granskede min hjerne og fandt en løsning. Og nej, den bliver ikke postet her, eftersom den ligger uden for E's område...  *hmmm*

Men btw lyder det fornuftigt med rabat til Pro bruger, vi har da fået E op i toppen af kendte sider...  i har jo self. læst E-nyt ikke?
Avatar billede robotten Praktikant
20. marts 2003 - 13:20 #9
;)
Avatar billede fromsej Praktikant
20. marts 2003 - 13:23 #10
Jeg får af en eller anden grund ikke E-nyt mere , så det har jeg ikke.
Har du et link.
Avatar billede fromsej Praktikant
20. marts 2003 - 13:30 #11
OK , jeg har læst det.
De burde sende os et par flasker.*S*
Avatar billede carstengaderup Nybegynder
17. marts 2004 - 11:09 #12
Prøv Maskinskrivning med edb. Her lærer du blindskrift og 10-fingersystem - og det er dansk med æøå.

Jeg bruger det selv og synes, at det er et rigtig godt program. Der laves en masse statistikker over dine resultater og fejl. Programmet indeholder også to spil samt 'Eksamenstræning', hvor du bliver bedømt efter 13-skalaen.

Du kan hente en gratis demo på www.datast.dk

Carsten