Avatar billede friiser Nybegynder
19. marts 2003 - 23:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Streaming hosting ??

Hey eksperter,

Uden at skulle røbe noget om vores næste projekt, så leder vi efter følgende :

1. Et webhosting hotel der kan tilbyde lyd streaming igennem på media player og real audio.

2. Det kan kunne håndtere imellem 50-100 samtidige brugere.

3. Der skal være imellem 15 til 20 GB plads helst mere.

4. Informationerne skal kunne spejles ved HD nedbrud.

5. Et webhost der er stabil med adgang til prof. support.

I skal ikke tænke på hvad løsningerne kommer til at koste da de bliver finansieret :o)

Håber i har nogle ideer til webhosting virksomheder der kan tilbyde dette.

På forhånd tak..

Martin Friis
Avatar billede mortrr Praktikant
19. marts 2003 - 23:45 #1
Avatar billede christian-petersen Nybegynder
20. marts 2003 - 15:14 #2
Avatar billede friiser Nybegynder
21. marts 2003 - 14:20 #3
der må være nogle flere bud ???
Avatar billede mortrr Praktikant
21. marts 2003 - 14:30 #4
Alle udbydere med respekt for sig selv tilbyder streaming, men uni2 og mediastream.dk er nok de bedste.

Jeg foretrækker uni2 (primært på grund af deres stabilitet), men mediastream.dk er bedre hvis man har brug for sparring.
Avatar billede friiser Nybegynder
04. juni 2003 - 13:41 #5
ingen ønsker åbentbart pointzz.. tak for svarene