Avatar billede antczak Nybegynder
19. marts 2003 - 20:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

nedlukning.

hvorledes ken det være at en genvej på skrivebordet til shutdown af windows ikke lukker windows helt ned jeg skal selvslukke på knappen,hvis jeg lukker ned på den sædvanlige måde er der ikke nogen proplemmer.
Avatar billede resten Nybegynder
19. marts 2003 - 20:44 #1
Hvordan er stien ?

Ellers slet den og prøv dette.

1:Højreklik på skrivebordet.
2:Gå ned i ny\genvej.
3:Kopier denne tekst i boksen "C:\WINDOWS\system32\shutdown.exe -s -t 01" dog uden ""
4:Når det så er gjort kan man selv skifte icon ved at højreklikke på det icon som kommer frem.
5:Men du kan også skifte ( -s ) ud med ( -r ) og r står for restart og s for shot doavn så nu kan du lave

2 forskellige genveje nedlukning og genstart.
Avatar billede antczak Nybegynder
20. marts 2003 - 08:39 #2
tak for hjælpen
Avatar billede resten Nybegynder
20. marts 2003 - 08:55 #3
Hmm hvis du kunne bruge mit svar opretter du lige et spørgsmål med 30 point ellers ryger der en andmeldse af sted.
Avatar billede antczak Nybegynder
20. marts 2003 - 15:45 #4
jeg har aceptere svaret og tildelt dig pointene
Avatar billede resten Nybegynder
21. marts 2003 - 05:18 #5
Nej du laved selv et svar og ssnupped dem selv :\

Men ellers opret et nyt spørgsmål med point til resten så kan du give mig den der.
Avatar billede kenp Novice
21. marts 2003 - 08:58 #6
resten du skal indkasser her: http://www.eksperten.dk/spm/331510