Avatar billede macavity Nybegynder
19. marts 2003 - 16:27 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

lowpower psu

Hej

Jeg har lige købet et epia Via c800 bundkort.

I den anledning ville det være ganske rart at kunne finde en lille 50-100watts atx strømforsyning, da den charmerende lille skiderik stort set ikke bruger noget strøm. er der nogen der skulle ske at vide hvor man kan få fat i den slags saget?

mvh. Macavity
Avatar billede red_martians Nybegynder
19. marts 2003 - 16:31 #1
Jeg kan ik levere så små....men kan en 145w gå an!!
http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=12719
Avatar billede macavity Nybegynder
19. marts 2003 - 16:34 #2
hvis de ikke kan fås mindre, så er det vist også den jeg er kommet frem til - du skulle vel ikke ligge inde med målene på den du sender link til der?
Avatar billede macavity Nybegynder
19. marts 2003 - 16:36 #3
altså længde, højde og bredde :-)
Avatar billede red_martians Nybegynder
19. marts 2003 - 16:42 #4
Nej det gør jeg ikke....men ud fra billederne..og der ikke står andet..
Vil jeg tro at den passer perfekt og køre efter standard-mål.
DEt ser sådan ud.......dog en del kortere
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2003 - 17:21 #5
Hvis du ikke har noget imod at bestille fra England har LinITX en 12 volt strømforsyning, der f.eks. kan placeres udenfor kabinettet.

http://linitx.com/shop/product_info.php?products_id=142&osCsid=14727a680416435ef61d8e69cccfb703
Avatar billede wannafly Nybegynder
19. marts 2003 - 20:22 #6
jeg har en lillebitte en liggene... hvis du er interesseret kan jeg da lige måle den?
Avatar billede macavity Nybegynder
06. maj 2003 - 15:41 #7
Det lykkedes at finde en 150W strømforsyning på ½-1/3 normal størrelse i en eller anden dansk computerbutik - hvis der er nogen der er nysgerrig efter hvilken/hvor, så skriv et indlæg, så kan jeg grave adressen frem
/Macavity
Avatar billede macavity Nybegynder
06. maj 2003 - 15:42 #8
lidt point til elbarto for et muligt svar, selv om det ikke kunne bruges
Avatar billede stigc Nybegynder
19. juli 2003 - 14:19 #9
macavity >> Hvor fandt du den henne, jeg leder også...
Avatar billede macavity Nybegynder
19. juli 2003 - 15:32 #10
jeg fandt den på siden:

http://www.pcudstyr.dk/shop/

den er ikke støjsvag som standard, men jeg har smidt en 12 80mm blæser i den, i stedet for standard blæseren, og nu siger den ikke en lyd - den bliver dog en smule varm, så hvis den skal stå og køre i længere tid af gangen vil det nok være en ide med en 19 db blæser.
Avatar billede macavity Nybegynder
19. juli 2003 - 15:33 #11
P.S. undskyld den sene point uddeling - jeg har vist ikke helt gennemskuet brugen af eksperten
Avatar billede stigc Nybegynder
20. juli 2003 - 18:28 #12
Har du et direkte link? Jeg kan ikke finde den.
Avatar billede macavity Nybegynder
20. juli 2003 - 23:40 #13
ikke noget link, desværre - det er en dårligt lavet hjemmeside.

Men du skal bare kigge under "kabinetter" - der står to forskellige 145w psu'er i bunden af listen.