Avatar billede markm Nybegynder
12. november 2000 - 18:21 Der er 5 kommentarer

Ubesvarede spg.

Jeg har uden held stillet to spørgsmål som jeg VIRKELIG mangler svar på. der drejer sig om :
http://www.eksperten.dk/spm/32738
Og
http://www.eksperten.dk/spm/32703
Avatar billede jones Nybegynder
12. november 2000 - 19:58 #1
Der er der ingen som gider og hjælpe med den tone du føre dig frem med ! Det du beder om er noget almindelige folk betaler sig fra ! og point er ikke betaling ! Og det der med at tingene lige skal laves på et bestemt tidpunkt er ikke noget man gør ! Folk har også andet liv end at sidde og hjælpe. Du skal da være glad for at der er nogen som gider hjælpe overhoved. Men på eksperten hjælper man folk, man laver ikke færdigt arbejde. Du kunne jo selv begynde (eller prøve) at lave det du beder om og så derefter spørge om der var nogen som vil bygge vidre eller hjælpe med f.eks. preloaderen for dig og så laver du selv resten.

Du er ikke den eneste som gør det. Men det er bare en hentydning

-Jones

ps. Hva med lige at hjælpe nogle andre så du kan få lidt point hva :)  -260 Hvad er din placering ??? her på eksperten ?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
12. november 2000 - 20:13 #2
Jeg giver Jones helt ret! Hvis man ikke får penge for det så skal man ikke komme at forlange noget til et tidspunkt...

Markm > Jeg ville ihvertfald aldrig hjælpe dig, hvis du taler på den måde til folk.
Avatar billede enforcer Nybegynder
13. november 2000 - 07:32 #3
Markm >> Er du enebarn eller er du bare socialt handikappet?
Avatar billede tupsy Nybegynder
13. november 2000 - 07:52 #4
enforcer>>> Kunne det ikke være en kombination af de to ting han lider af???

Tupsy!!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:26 #5
Lukketid -

/victor-1