Avatar billede mike Nybegynder
15. august 1999 - 23:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Freelance PHP programmør Søges

Kan du programmere følgende:

Et PHP3/MySQL script der opretter en bruger i en database, med nogle indstillinger som brugeren selv vælger. (f.eks. sjælland el. Jylland)

Et andet script der sender en mail til de brugere der har meldt sig til enten "sjælland", eller "Jylland" eller alle kategorier.

Der vil være en løbende udvikling af scriptet.

Kan du lave sådan noget i denne stil freelance? Og hvad koster det i givet fald??

Send info til
Michael
email: maskinen@hotmail.com

Avatar billede julle Nybegynder
16. august 1999 - 20:29 #1
Hej Mike!

Du kan ho prøve at kigge på http://www.myte-me.dk der er en ved nick-navn Hex.....Han kan sådan set næsten alt indenfor Php3...og sql!
Avatar billede julle Nybegynder
16. august 1999 - 20:29 #2
Avatar billede mike Nybegynder
17. august 1999 - 18:04 #3
Øhhh.... Giver det man kan se på www.byte-me.dk et indtryk af hvad vedkommende kan?? Så vidt jeg kan se er det bare en tom side ;-)

Mvh
Mike
Avatar billede julle Nybegynder
17. august 1999 - 21:23 #4
Hej igen Mike!

Sorry....Den adresse var ikke blevet oprettet endnu....siden ligger her http://www.coolchat.dk/byte-me/

Vedkommende (Hex)..har også fremstillet www.coolchat.dk . Han er MEGET dygtig syntes jeg! :o)

Avatar billede razor Nybegynder
16. september 1999 - 21:25 #5
Jeg vil gerne påtage mig opgaven...
Avatar billede razor Nybegynder
16. september 1999 - 21:25 #6
skriv til: christian@begavet.dk
Avatar billede mr_bambi Nybegynder
17. maj 2000 - 12:13 #7
>>mike

Kan du ikke lukke spørgsmålet, så det ikke ligger og fylder op?
Der er jo alligevel ikke sket noget i spørgsmålet siden sept. '99

<!--
mvh mr_bambi aka
Bjørn Amdi Sloth
-->
Avatar billede lojmann Nybegynder
10. november 2000 - 17:27 #8
Skal du ikke til at lukke dette spørgsmål?`Så vi kan få ryddet op i alle de åbne som der ikke sker mere i?
Avatar billede goamind Nybegynder
23. januar 2002 - 15:18 #9
Folk respekterer åbenbart ikke god service ;)
Avatar billede Jman Praktikant
16. maj 2002 - 12:04 #10
hmmm - luk sp. ?
(Oprettet  15/08 1999)
Avatar billede mike Nybegynder
17. september 2002 - 11:11 #11
...