Avatar billede bofalpha Nybegynder
19. marts 2003 - 12:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hotmail login

Ka' ikke komme på min hotmail inbox på min bærbar! det går uden problemer på andre coputer.
Får den samme hotmail startside efter tastet email adresse og password, får ingen fejl meddelelese. har en XPer. Hææææææælp
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
19. marts 2003 - 12:28 #1
hmmm....har et lignende problem med webmail på tiscali.......når jeg har indtastet password og brugernavn, kører browseren videre......viser startsiden igen i 5-6 sekunder, før den fortsætter med at logge mig ind.........har du prøvet at give den et par sekunder? (eller 50-60)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
19. marts 2003 - 12:29 #2
har samme problem hos telmore...de sagde at jeg skulle slukke for min firewall, det viste sig at det var min opera browser der var problemet og intet andet, kører du med en "fremmed artet" browser, som ms ikke understøtter?
Avatar billede halifax Nybegynder
19. marts 2003 - 12:48 #3
Check Internet setting som følger

Hotmail keeps prompting for password. - Set IE, Tools, Options. Security, Custom settings, Logon item, ("anonymous" should be changed to "prompt for password"
Avatar billede bofalpha Nybegynder
07. oktober 2003 - 21:59 #4
m