Avatar billede gulp Nybegynder
19. marts 2003 - 05:31 Der er 5 kommentarer

sony dvd-r (dru-500ax)

Hej

Mit lille problem at når jeg vil brænde en image file så stopper den når den har brændt 4.44mb.jeg brænder på dvd-r princo skriver.jeg har så prøvet at brænde på den dvd+rw der er men brænderen så er den ingen problemer .....
Avatar billede tmoller Nybegynder
19. marts 2003 - 06:25 #1
Skal den brænder kunne brænde både + og - skiver ?
Avatar billede gulp Nybegynder
19. marts 2003 - 14:16 #2
ja den kan brænde + og - ...men finder den ikke selv ud af om der er en + eller - cd der er i ? jeg bruger RecordNow MAX ...fatter bare ikke hvor den kan brænde på dvd+rw uden problemer
Avatar billede ramalo Nybegynder
20. marts 2003 - 08:23 #3
Jeg har læst andre steder at der kan være problemer med princo og no name produkter i sony dvd brænder. Selv bruger jeg verbatims dvd-r uden problemer.
Avatar billede ramalo Nybegynder
20. marts 2003 - 08:26 #4
Jeg glemte at skrive om du har tjekket hastigheden du brænder med. Hvis du forsøger at brænde med f.eks 4, og skiven kun har en brændehastighed på 2 går det galt.
Avatar billede kimila Nybegynder
10. maj 2003 - 12:37 #5
Først vil jeg sige til gulp, jeg har for 14 dage siden også købt en Sony DRU500AX DVD brænder og den har problemer med billige dvd skiver bla. princo.

Så skal man have noget der virker kan jeg fortælle at jeg har købt, bare for at prøve dem, 1 stk tdk dvd-rw og 1 stk fuji dvd+rw og dem er der ingen problemer med.

Den finder selv ud af om det er + eller - dvd'er.

ramalo : den finder også selv ud af hvad hastighed den skal køre med.

Det var bare det, hej