Avatar billede jack2000 Nybegynder
12. november 2000 - 15:01 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

TinyChat 2

Tja, Jeg vil gerne have en logo ved siden af \"Bund.php\" der hvor man skriver en besked til !! hvordan gør man det, jeg har prøvet man så kommer logo´en ned under BOKSEN, jeg vil gerne have den ved siden af ligesom opasia.dk !!

Her er Script:
<HTML>
<head>
<script language=\"JavaScript\">
function send() { document.forms[0].msg.value = document.forms[0].temp.value; document.forms[0].temp.value = \'\'; document.forms[0].temp.focus(); }
</script>
<STYLE TYPE=\"text/css\">
<!-- A:link {text-decoration: none} A:visited {text-decoration: none} A:hover {text-decoration: underline; color: \'#0000FF\';} -->
<!-- INPUT.button { background-color:#efefef; font:Verdana; font-weight:bold; color:#002000; font-size:xx-small; } -->
</STYLE>
</head>
<BODY VLINK=\"Yellow\" LINK=\"FF0033\" BGCOLOR=\"#000066\" TEXT=\"White\" alink=\"Yellow\" leftmargin=0 topmargin=0 marginwidth=0 marginheight=0>
<table width=\"680\" cellspacing=1 cellpadding=2 border=1 align=center>

<tr>
<td align=left valign=top colspan=2>
<FONT SIZE=2 FACE=\"Verdena, Tahoma, arial\" color=#ffffff>
<b><font color=#ffff00>Web-Zone. Chatten</font> (<font color=#ffff00>NUMUSERS</font>) - </b>Velkommen til <b>USERNAME</b>, din status er
<b>Normal</b></font>
</td>
</tr>

<tr>
<td align=left width=\"100%\" valign=top colspan=2>
<FORM METHOD=\"POST\" NAME=\"sendForm\" ACTION=\"top.php\" ONSUBMIT=\"send();\" TARGET=\"HEXCHAT_MESSAGE\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=ukey VALUE=\"USERID\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=skey VALUE=\"USERKEY\">
<INPUT TYPE=TEXT SIZE=70 MAXLENGTH=1024 NAME=temp>
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=msg>
<INPUT TYPE=SUBMIT VALUE=\"Send!\">
<INPUT TYPE=RESET VALUE=\"Slet!\">
</td>
</tr>

<tr>
<td>
<FONT SIZE=2 FACE=\"Verdena, Tahoma, arial\" color=#ffff00>
<b>Send til</b>:</font> <select name=touser>
USERLIST
</select>
</td>
</FORM>
<td align=right>
<table border=0>
<td>
<FORM METHOD=\"POST\" ACTION=\"bund.php\" TARGET=\"HEXCHAT_PANEL\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=ukey VALUE=\"USERID\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=skey VALUE=\"USERKEY\">
<INPUT TYPE=SUBMIT VALUE=\"Opdater\">
</td>
</FORM>
<td>
<FORM METHOD=\"POST\" ACTION=\"logout.php\" TARGET=\"_top\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=ukey VALUE=\"USERID\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=skey VALUE=\"USERKEY\">
<INPUT TYPE=SUBMIT VALUE=\"Logout\">
</td>
</FORM>
</table>
</td>
</tr>
</table>

</BODY>
</HTML>
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. november 2000 - 17:13 #1
Endnu et spm.?  Hvad med at købe en færdig chat som eks. www.piercing-info.dk/chat
Avatar billede jack2000 Nybegynder
12. november 2000 - 19:02 #2
tror nok det vil koste MEGET !! men kan du ik fortælle mig hvordan jeg skal lægge logo´en, men ellers har du en FED Chat
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. november 2000 - 19:06 #3
Har en chat a la piercing-info.dk  og forstå ikke det du mener med \"men kan du ik fortælle mig hvordan jeg skal lægge logo´en\"
Avatar billede a-torsten Nybegynder
12. november 2000 - 19:10 #4
<HTML>
<head>
<script language=\"JavaScript\">
function send() { document.forms[0].msg.value = document.forms[0].temp.value; document.forms[0].temp.value = \'\'; document.forms[0].temp.focus(); }
</script>
<STYLE TYPE=\"text/css\">
<!-- A:link {text-decoration: none} A:visited {text-decoration: none} A:hover {text-decoration: underline; color: \'#0000FF\';} -->
<!-- INPUT.button { background-color:#efefef; font:Verdana; font-weight:bold; color:#002000; font-size:xx-small; } -->
</STYLE>
</head>
<BODY VLINK=\"Yellow\" LINK=\"FF0033\" BGCOLOR=\"#000066\" TEXT=\"White\" alink=\"Yellow\" leftmargin=0 topmargin=0 marginwidth=0 marginheight=0>
<table width=\"680\" cellspacing=1 cellpadding=2 border=1 align=center>

<tr>
<td align=left valign=top colspan=2>
<FONT SIZE=2 FACE=\"Verdena, Tahoma, arial\" color=#ffffff>
<b><font color=#ffff00>Web-Zone. Chatten</font> (<font color=#ffff00>NUMUSERS</font>) - </b>Velkommen til <b>USERNAME</b>, din status er
<b>Normal</b></font>
</td><td></td>
</tr>

<tr>
<td align=left width=\"100%\" valign=top colspan=2>
<FORM METHOD=\"POST\" NAME=\"sendForm\" ACTION=\"top.php\" ONSUBMIT=\"send();\" TARGET=\"HEXCHAT_MESSAGE\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=ukey VALUE=\"USERID\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=skey VALUE=\"USERKEY\">
<INPUT TYPE=TEXT SIZE=70 MAXLENGTH=1024 NAME=temp>
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=msg>
<INPUT TYPE=SUBMIT VALUE=\"Send!\">
<INPUT TYPE=RESET VALUE=\"Slet!\">
</td>
<td>Logoer</td>
</tr>

<tr>
<td>
<FONT SIZE=2 FACE=\"Verdena, Tahoma, arial\" color=#ffff00>
<b>Send til</b>:</font> <select name=touser>
USERLIST
</select>
</td>
</FORM>
<td align=right>
<table border=0>
<td>
<FORM METHOD=\"POST\" ACTION=\"bund.php\" TARGET=\"HEXCHAT_PANEL\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=ukey VALUE=\"USERID\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=skey VALUE=\"USERKEY\">
<INPUT TYPE=SUBMIT VALUE=\"Opdater\">
</td>
</FORM>
<td>

<FORM METHOD=\"POST\" ACTION=\"logout.php\" TARGET=\"_top\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=ukey VALUE=\"USERID\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=skey VALUE=\"USERKEY\">
<INPUT TYPE=SUBMIT VALUE=\"Logout\">
</td><td>&#160;</td>
</FORM>
</table>
</td>
</tr>
</table>

</BODY>
</HTML>
Avatar billede jack2000 Nybegynder
12. november 2000 - 19:11 #5
prøv at logge ind i opasia.dk - de har en logo ved siden af \"der hvor man skriver beskeder, eller hvor man opdatere osv.\"
Avatar billede a-torsten Nybegynder
12. november 2000 - 19:11 #6
Så skal du bare lege lidt med der hvor der står border=\"et eller andet\"
Avatar billede jack2000 Nybegynder
12. november 2000 - 19:11 #7
a-torsten  >>>>>>>< fortælle mig lige hvad du har lagt ind !!
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. november 2000 - 19:14 #8
arrrhh ikke den sværeste opgave..
Avatar billede a-torsten Nybegynder
12. november 2000 - 19:15 #9
<HTML>
<head>
<script language=\"JavaScript\">
function send() { document.forms[0].msg.value = document.forms[0].temp.value; document.forms[0].temp.value = \'\'; document.forms[0].temp.focus(); }
</script>
<STYLE TYPE=\"text/css\">
<!-- A:link {text-decoration: none} A:visited {text-decoration: none} A:hover {text-decoration: underline; color: \'#0000FF\';} -->
<!-- INPUT.button { background-color:#efefef; font:Verdana; font-weight:bold; color:#002000; font-size:xx-small; } -->
</STYLE>
</head>
<BODY VLINK=\"Yellow\" LINK=\"FF0033\" BGCOLOR=\"#000066\" TEXT=\"White\" alink=\"Yellow\" leftmargin=0 topmargin=0 marginwidth=0 marginheight=0>
<table width=\"680\" cellspacing=1 cellpadding=2 border=0 align=center>

<tr>
<td align=left valign=top colspan=2>
<table width=\"680\" cellspacing=1 cellpadding=2 border=1 align=center>

<tr>
<td align=left valign=top colspan=2>
<FONT SIZE=2 FACE=\"Verdena, Tahoma, arial\" color=#ffffff>
<b><font color=#ffff00>Web-Zone. Chatten</font> (<font color=#ffff00>NUMUSERS</font>) - </b>Velkommen til <b>USERNAME</b>, din status er
<b>Normal</b></font>
</td>
</tr>

<tr>
<td align=left width=\"100%\" valign=top colspan=2>
<FORM METHOD=\"POST\" NAME=\"sendForm\" ACTION=\"top.php\" ONSUBMIT=\"send();\" TARGET=\"HEXCHAT_MESSAGE\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=ukey VALUE=\"USERID\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=skey VALUE=\"USERKEY\">
<INPUT TYPE=TEXT SIZE=70 MAXLENGTH=1024 NAME=temp>
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=msg>
<INPUT TYPE=SUBMIT VALUE=\"Send!\">
<INPUT TYPE=RESET VALUE=\"Slet!\">
</td>
</tr>

<tr>
<td>
<FONT SIZE=2 FACE=\"Verdena, Tahoma, arial\" color=#ffff00>
<b>Send til</b>:</font> <select name=touser>
USERLIST
</select>
</td>
</FORM>
<td align=right>
<table border=0>
<td>
<FORM METHOD=\"POST\" ACTION=\"bund.php\" TARGET=\"HEXCHAT_PANEL\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=ukey VALUE=\"USERID\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=skey VALUE=\"USERKEY\">
<INPUT TYPE=SUBMIT VALUE=\"Opdater\">
</td>
</FORM>
<td>

<FORM METHOD=\"POST\" ACTION=\"logout.php\" TARGET=\"_top\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=ukey VALUE=\"USERID\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=skey VALUE=\"USERKEY\">
<INPUT TYPE=SUBMIT VALUE=\"Logout\">
</td>
</FORM>
</table>
</td>
</tr>
</table> </td><td>Logo</td></tr></table>

</BODY>
</HTML>
Avatar billede a-torsten Nybegynder
12. november 2000 - 19:16 #10
Den nederste er bedst...... Du skal bare kaste dit logo ind hvor der står logo ...

-Anders
Avatar billede jack2000 Nybegynder
12. november 2000 - 19:17 #11
LOGOEN SKAL VÆRRE PÅ HØJRE SIDE !!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
12. november 2000 - 19:20 #12
<HTML>
<head>
<script language=\"JavaScript\">
function send() { document.forms[0].msg.value = document.forms[0].temp.value; document.forms[0].temp.value = \'\'; document.forms[0].temp.focus(); }
</script>
<STYLE TYPE=\"text/css\">
<!-- A:link {text-decoration: none} A:visited {text-decoration: none} A:hover {text-decoration: underline; color: \'#0000FF\';} -->
<!-- INPUT.button { background-color:#efefef; font:Verdana; font-weight:bold; color:#002000; font-size:xx-small; } -->
</STYLE>
</head>
<BODY VLINK=\"Yellow\" LINK=\"FF0033\" BGCOLOR=\"#000066\" TEXT=\"White\" alink=\"Yellow\" leftmargin=0 topmargin=0 marginwidth=0 marginheight=0>

<table width=\"680\" cellspacing=1 cellpadding=2 border=0 align=center>

<tr>
<td>Logo</td>
<td align=left valign=top colspan=2>
<table width=\"680\" cellspacing=1 cellpadding=2 border=1 align=center>

<tr>
<td align=left valign=top colspan=2>
<FONT SIZE=2 FACE=\"Verdena, Tahoma, arial\" color=#ffffff>
<b><font color=#ffff00>Web-Zone. Chatten</font> (<font color=#ffff00>NUMUSERS</font>) - </b>Velkommen til <b>USERNAME</b>, din status er
<b>Normal</b></font>
</td>
</tr>

<tr>
<td align=left width=\"100%\" valign=top colspan=2>
<FORM METHOD=\"POST\" NAME=\"sendForm\" ACTION=\"top.php\" ONSUBMIT=\"send();\" TARGET=\"HEXCHAT_MESSAGE\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=ukey VALUE=\"USERID\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=skey VALUE=\"USERKEY\">
<INPUT TYPE=TEXT SIZE=70 MAXLENGTH=1024 NAME=temp>
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=msg>
<INPUT TYPE=SUBMIT VALUE=\"Send!\">
<INPUT TYPE=RESET VALUE=\"Slet!\">
</td>
</tr>

<tr>
<td>
<FONT SIZE=2 FACE=\"Verdena, Tahoma, arial\" color=#ffff00>
<b>Send til</b>:</font> <select name=touser>
USERLIST
</select>
</td>
</FORM>
<td align=right>
<table border=0>
<td>
<FORM METHOD=\"POST\" ACTION=\"bund.php\" TARGET=\"HEXCHAT_PANEL\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=ukey VALUE=\"USERID\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=skey VALUE=\"USERKEY\">
<INPUT TYPE=SUBMIT VALUE=\"Opdater\">
</td>
</FORM>
<td>

<FORM METHOD=\"POST\" ACTION=\"logout.php\" TARGET=\"_top\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=ukey VALUE=\"USERID\">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=skey VALUE=\"USERKEY\">
<INPUT TYPE=SUBMIT VALUE=\"Logout\">
</td>
</FORM>
</table>
</td>
</tr>
</table> </td></tr></table>

</BODY>
</HTML>
Avatar billede a-torsten Nybegynder
12. november 2000 - 19:21 #13
Tror du mente venstre..... Nu ligger den til venstre..... Den lå til højre på mit svar nr. 2 ...

-Anders
Avatar billede jack2000 Nybegynder
12. november 2000 - 19:23 #14
hvad er bedste synes du ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. november 2000 - 19:23 #15
Venstre
Avatar billede jack2000 Nybegynder
12. november 2000 - 19:25 #16
ok, så bliver det ventre og du dine point, og tak for hjælpen, mon du kunne hjælpe mig med den anden spørgesmål \"TINYCHAT2\"
Avatar billede jack2000 Nybegynder
12. november 2000 - 19:27 #17
TinyChat !??
Avatar billede jack2000 Nybegynder
12. november 2000 - 19:27 #18
mener den her (anden spørgesmål) TinyChat !??
Avatar billede zhooter Nybegynder
24. februar 2002 - 09:18 #19
Nogen der ved hvordan man laver en Online Counter til Chatten her ?????
Avatar billede netserver Nybegynder
05. august 2002 - 13:39 #20
Heh 2 år Efter Gg

Kommentar: jack2000

Kommentar: zhooter