Avatar billede thunberg Nybegynder
18. marts 2003 - 18:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flossede kanter

Jeg vil gerne lave de hvide flossede kanter der var på fotografierne i i tidernes morgen.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2003 - 18:35 #1
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. marts 2003 - 18:44 #2
Ved ikke lige hvad du mener men syntes jeg så noget på prodic.dk engang som måske kunne minde om det http://www.prodic.dk/Tutorials/ekspert/wanted.html
Altså den første del af tutorialen hvor han laver billedet flosset i kanten.

Er det sådan noget ?
Avatar billede thunberg Nybegynder
18. marts 2003 - 18:45 #3
Nææææ Øhhhh.. Ja jeg har ikke et eksempel lige her jeg kan vise frem, men istedet for den lige hvide kant, var kanten på datidens foto varierende i bredden. Flossede er måske ikke det helt rigtige ord, for de var ikke revet op, nærmere afskåret som bølger dog uden fast mønster. jeg prøver lige at finde et eksempel....
Avatar billede thunberg Nybegynder
18. marts 2003 - 18:46 #4
Mikael-k er nærmere det jeg mener....
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. marts 2003 - 18:48 #5
okay det var godt, så må vi håbe du får det til at virke. Men kan ikke selv huske billeder har set sådan ud ;)
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2003 - 22:15 #6
så forstår jeg ikke at han accepterer hans eget svar hvis det var michael-k der havde ret?
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. marts 2003 - 22:17 #7
hehe nej tænkte jeg også på. Men også lige godt, vi ser ham jo ikke så tit, har været bruger i 1100 dage og deltaget i 1 spørgsmål ;)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2003 - 13:55 #8
det lyder godt :0)