Avatar billede angelone Nybegynder
18. marts 2003 - 14:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hostheadere i IIS 5

Hejsa,

Er det muligt på en eller anden måde at importere hostheadere fra et site til et andet uden at ødelægge det andet sites andre indstillinger.

-> AngelOne <-
Avatar billede soth Nybegynder
19. marts 2003 - 12:52 #1
Jeg er ret sikker på der ikke findes nogen nem måde at gøre det på, men det burde være muligt at finde dem et sted i registry og eventuelt exporterer nøglerne og importerer dem på det nye site. Dog er det ikke noget jeg har gennemprøvet og jeg er bange for at du må den lange vej igennem med at oprette dem manuelt for hver site.
Avatar billede soth Nybegynder
20. marts 2003 - 10:51 #2
Håber det var svar nok til at du kunne komme lidt videre. :)
Avatar billede angelone Nybegynder
26. juni 2003 - 22:55 #3
Spørgsmålet lukket.
Avatar billede angelone Nybegynder
26. juni 2003 - 22:55 #4
Spørgsmålet lukket.