Avatar billede pernillemb Nybegynder
17. marts 2003 - 17:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg en diktafon...?

Jeg er på udkig efter en ganske almindelig diktafon, MEN det skal være til almindelige kassettebånd. Jeg ved de findes, men har bare meget svært ved at finde dem nogen steder.

Der der nogen, der ved hvor man kan få fat i sådan en henne? Skal også lige siges at den ikke må være for dyr. Havde tænkt mig i nærheden af 200 kr.

Pernille
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. marts 2003 - 17:11 #1
Bor du i københavn ?
Avatar billede jefa Nybegynder
17. marts 2003 - 17:11 #2
Hos din lokale boghandel f.eks.
Avatar billede ullum Praktikant
17. marts 2003 - 17:31 #3
Avatar billede pernillemb Nybegynder
17. marts 2003 - 18:12 #4
Har været rundt i samtlige elektronik butikker og boghandler her i byen (Odense), men uden held. Mange steder vidste de ikke engang at de fandtes til alm. kassettebånd. Men det ved jeg at de gør... Mener at have set et tilbud i Netto(!) til omkring 150 kr, men det er meget længe siden. Nu kan jeg simpelthen ikke opdrive dem nogen steder. Findes der virkeligt ikke et sted på nettet, hvor man kan købe dem? Kan også godt bruge brugt, hvis den er i orden og virker...

ullum>> Den til 250 hos dba er også til de små bånd...
Avatar billede ullum Praktikant
17. marts 2003 - 18:39 #5
nå for h..
Avatar billede pernillemb Nybegynder
28. april 2003 - 11:57 #7
Åbenbart ingen der kan hjælpe... lukker spørgsmål!
Avatar billede Nianlika Praktikant
30. marts 2012 - 20:57 #8
Hej Pernille.

Selv om det er lidt sent, så kan jeg anbefale et sted, hvor man kan få alle former for diktafoner.
Butikken hedder Easytech og du kan se deres sortiment via dette link: http://www.easytech.dk/shop/diktafon-voice-recorder-5029s.html
Jeg håber, det er til hjælp.
Venligst Nianlika.