17. marts 2003 - 14:15
Der er
20 kommentarer og 1 løsning
volume
Kan man sætte volume control på et musik stykke inde i et movieclip?
Annonceindlæg fra Novataris
Vejen til devops med Bavarian Nordic
Bavarian Nordics vækst blev starten på et DevOps-samarbejde med Novataris for hurtigt at kunne tilpasse IT-organisation til forretningen.
7. december 2023
17. marts 2003 - 14:16
#1
ja
17. marts 2003 - 14:18
#2
hov! undskyld! ha ha! det må være det hidtil dårligste svar givet. Lige et øjeblik
17. marts 2003 - 14:22
#3
Du kunne loade din lyd ind som et object mySound = new Sound(); track1.loadSound("dinMP3", true); //sættes til true hvis der skal treames Så kan du bruge track1.setVolume(xx); til at styre din lydstyrke...
17. marts 2003 - 14:25
#4
hvis den allerede er i din flashfilm skal den have en identifier før du kan bruge den i dit action script. I menuen for dit libary vælges "linkage". Her kan du vælge "eksport for action script" og skrive en identifier.
17. marts 2003 - 14:29
#5
melodi_sound = new Sound(); melodi_sound.attachSound("track_1"); melodi_sound.start(2); dette skal du kalde lyd med
17. marts 2003 - 14:31
#6
hov... 2-tallet her: melodi_sound.start(2); betyder at den looper to gange
17. marts 2003 - 14:31
#7
hey jeg har lavet volumen med variabel........ men lyden er jävla tung - så jeg vil ikke have den liggende i biblioteket...men hente den udefra (no streaming)
17. marts 2003 - 14:33
#8
volumen = 50; melodi_sound = new Sound(); melodi_sound.attachSound("track_1"); melodi_sound.start(1); melodi_sound.setVolume(volumen);
17. marts 2003 - 14:35
#9
track1.loadSound("dinMP3", false);
17. marts 2003 - 14:36
#10
ahhh... det bibliotek
17. marts 2003 - 14:38
#11
så skal du bruge colmans løsning
17. marts 2003 - 14:38
#12
hej colman------ ja - ok..skal det være mp3? det kan ikke være wav..? ; rebekka
17. marts 2003 - 14:41
#13
det skal være mp3
17. marts 2003 - 14:41
#14
ok - i must go make mp3. vender lige tilbage når det kører
17. marts 2003 - 15:08
#15
mySound = new Sound(); track1.loadSound("loop1.mp3", false); det skulle kunne loade en ekstern mp3 som ligger i samme "rod" som swiffen?
17. marts 2003 - 15:10
#16
Du har lavet fejl... prøv det her: mySound = new Sound(); mySound.loadSound("loop1.mp3", false);
17. marts 2003 - 15:15
#17
hey er det ikke nøjagtigt det samme? det virker stadig ikke ------ hmm altså mp3'en ligger i samme mappe som swiff og flash fil...??!!
17. marts 2003 - 15:22
#18
Nej det er ikke det samme. track1 = new Sound(); track1.loadSound("track_1.mp3", false); Dette virker fint for mig!!!!
17. marts 2003 - 15:27
#19
hey du kan du sende eksemplet? jeg kan slet slet ikke få det til at spille.... evl
17. marts 2003 - 15:41
#20
din mail ?
19. marts 2003 - 11:10
#21
hejups...rebekka@imma.dk
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.