Avatar billede atila Nybegynder
16. marts 2003 - 16:22 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Trådløs mus&tastatur.

Jeg har problemer med tastaturet som er kaput, musen virker OK!
Spm. Kan man uden problemer købe/bruge et ikke trådløs tastatur men - beholde/bruge den trådløse mus?
Jeg har ikke kunnet finde trådløs tastatur uden der var mus med og den jeg har er jeg glad for.

PS.: Jeg vil få points for dette spm. refunderet af zhark!
Avatar billede bredker Nybegynder
16. marts 2003 - 16:26 #1
jeg har samme problem , dog er det min mus der ikke virker
men det køre lige så stabilt med en mus med ledning , så det skulle der ikke være noget problem ved
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
16. marts 2003 - 16:29 #2
Ja - det kan du sagtens. Du piller bare tastatur-stikket fra din trådløse modtager ud og sætter dit nye tastatur i i stedet - så virker det
Avatar billede atila Nybegynder
16. marts 2003 - 16:36 #3
Det er da træls at man ikke kan købe et nyt Logitech tastatur alene og du har åbenbart heller ikke kunnet købe en mus - der passer sammen med tastaturet?
Avatar billede bredker Nybegynder
16. marts 2003 - 16:40 #4
jeg kan godt få en mus der skulle passe sammen med tasteturet ,men den har jeg fået byttet 3 gange uden at den er kommet til at virke så nu gider jeg ike at prøve mere
Avatar billede atila Nybegynder
16. marts 2003 - 16:40 #5
Jeg sidder ved en ven og slutter nu, spm. bliver først lukket imorgen, når jeg har beslutter om jeg vil ofre på begge dele og har fået det til at virke.
Mvh. zhark
Avatar billede zhark Nybegynder
17. marts 2003 - 15:37 #6
atila>
Mus satte også ud (:
Så jeg har købt nyt trådløs. Fik forøvrigt at vide der skulle være 3 muligvis 5 års garanti, så det Logitech-Pro (som jeg egentligt var utroligt glad for) sendes nu til Midtdate i Viborg.
Atila - fordel de 60 points med 30/30 så får du dem refunderet.
Nu skal I alle have tak for ulejligheden. Spændende hvad Midtdate siger!? Mvh. zhark
Avatar billede zhark Nybegynder
17. marts 2003 - 15:42 #7
Foreløbig har jeg købt et billigt et i Bilka, Jeg har prøvet meget, men at få "gang i det" slår enhver rekort... DOOOOH
Men hvad, kr. 269,00 for trådløs mus at keyboard det er sg'u så billigt at man må bære over :)
Avatar billede zhark Nybegynder
21. marts 2003 - 23:47 #8
atila>>
Jeg har nu oprettet spm. med de 60 points:
http://www.eksperten.dk/spm/331893