Avatar billede mikkel79 Nybegynder
16. marts 2003 - 13:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

GUI

Hvordan opretter man et JTabbedPane når man har "extends JFrame" jeg har an anden klasse der hedder indsætPanel

public class GUI extends JFrame implements ActionListener
{
        private Button indsæt, slet, slut;             private TextField nr, navn;
        private DB database;
        public GUI(DB database)

        {
                this.database= database;
                setSize(500,280);
                setLocation(100,100);                            setTitle("indsæt");

                JTabbedPane tp = new JTabbedPane();
                tp.add("indsæt", new indsætPanel());
Avatar billede kimjdoek Nybegynder
16. marts 2003 - 13:37 #1
Jeg er ikke helt sikker på jeg er med, men du kunne jo "smide" din
JTabbedPane tp = new JTabbedPane();
tp.add("indsæt", new indsætPanel(con.getConnection));

over i din main mtode, og derfra smide
tp.addTab ("Titel", "objekt af den klasse du vil have smidt ind her eks. GUI1));

og hvis du også skal have en forbindelse mellem hver af dine tabbedpanes og en DB, så lav selve DB forbindelsen i main og smid forbindelsen over til hver enkelt tabbedpane .. noget i stil med

tp.add("indsæt", new indsætPanel(con.getConnection));

håber jeg har skrevet det forståeligt..

Kim
Avatar billede mikkel79 Nybegynder
16. marts 2003 - 13:50 #2
hej kim har du et icq# mikkel
Avatar billede kimjdoek Nybegynder
16. marts 2003 - 14:01 #3
10583977 :-)