Avatar billede cowboy Nybegynder
11. november 2000 - 02:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SMS ???

Jeg kunne så godt tænke mig at finde et ordentligt SMS script i Java / asp eller andet.Jeg har prøvet forskellige, problemmet er at de enten ikke virker,kun virker på betemte numre,eller skriver lange tekst beskeder ud på mobil tlf\'en med irrelevant tekst.Der må meget gerne også være en tæller, så man kan se hvor mange tegn man kan / har brugt. Er de nogen kloge hovde som kan hjælpe ????
Avatar billede stump Nybegynder
11. november 2000 - 02:23 #1
hejsa
prøv evt at kigge her: http://www.netcoders.dk/sourcecode.asp?mode=seek&seekword=sms&type=all
Der er der nogle sms sender jeg ved om du kan bruge dem *s*

Jeg har en sms sender liggende, men den fortæller godt nok ikke hvor mange tegn du har brugt:-(
Hvis du vil have den kan jeg godt sende den til dig
Avatar billede cowboy Nybegynder
11. november 2000 - 10:19 #2
det vil jeg meget gerne have, tusind tak
cowboy@sol.dk
Avatar billede stump Nybegynder
11. november 2000 - 16:15 #3
ok jeg sender den til dig *ss*

BTW jeg kommer lidt i tvivl når man sender noget til nogen som jeg gør i dette spørgsmål skal jeg så også lægge mit script her elller hvordan er det regler er for det??? sorry jeg spørg dumt:-)
Avatar billede jones Nybegynder
11. november 2000 - 16:25 #4
Stump >> Det nemmeste er at du ligger hele koden ud her ! ellers hvis du har et webhotel kan du ligge det op der og så poste en url her ! men den skal jo så være til gængelig altid !

Men det nemmeste er at poste koden !
Avatar billede stump Nybegynder
11. november 2000 - 16:26 #5
Jeg smider scriptet her og sender det samme til dig på mail:-)
</script>
<script language=\"JavaScript\">
function tjek(){
if (document.telefon.besked.value == \"\"){
document.telefon.besked.value=document.telefon.evtbeksed.value;
} else {
if (confirm(\"Ønsker du at overskrive \\\"\"+document.telefon.besked.value+\"\\\" med \\\"\"+document.telefon.evtbeksed.value+\"\\\"\")) { document.telefon.besked.value=document.telefon.evtbeksed.value; }
}
</script>
<style TYPE=\"text/css\">
<!--
A  { text-decoration: underline!important; color: #0000FF!important; }
A:active  { text-decoration: underline!important; color: #FF0000!important; }
A:hover  { text-decoration: underline!important; color: #FF0000!important; }
    INPUT.BtnOk {
        background-image: url(/pic/forms/ok.gif);
        background-repeat:no-repeat;
        background-position: 1% center;
        width: 20;
    }
-->
</style>

<center><table BORDER=0 CELLSPACING=0 CELLPADDING=0 WIDTH=\"139\" >
<tr>
<td></td>

<td ALIGN=CENTER VALIGN=BOTTOM WIDTH=\"115\"><script language=\"JavaScript\">
mydate = new Date();
myminutes = mydate.getMinutes();
yourminutes = eval(myminutes*2+60);
document.write(\'\');
</script>
</td>
</tr>
</table></center>

<center><!-- Start SMS Service --><form action=\"http://www.webside.dk/sms/minsms.pl\" method=\"POST\" target=\"_top\" name=\"telefon\"><input type=\"Hidden\" name=\"titel\" value=\"SMS Service\"><input type=\"Hidden\" name=\"tilbage\" value=\"http://home14.inet.tele.dk/bisgaard\"><b><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>Send
SMS besked:</font></font></b> <b><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>Modtager:</font></font></b>
<br><input type=\"Text\" name=\"modtager\" size=\"10\" maxlength=\"8\">
<br><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</font><font size=-2>(Mobil telefon nummer)</font></font>
<br><b><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>Afsender:</font></font></b>
<br><input type=\"Text\" name=\"fra\" size=\"25\" maxlength=\"30\" style=\"width:15%\">
<br><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</font><font size=-2>(Navn, email adr. eller telefon nummer)</font></font>
<br><b><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>Besked:</font></font></b>
<br><input type=\"Text\" name=\"besked\" size=\"25\" maxlength=\"175\" style=\"width:30%\">
<br><b><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>V&aelig;lg evt. en besked:</font></font></b>
<br><select name=\"evtbeksed\" size=\"1\"
            onchange=\"tjek()\" style=\"width:30%\"><option selected value=\"\"><nobr><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>Ingen</option><option value=\"Ring til mig\">Ring
til mig</option><option value=\"Ring til mig på nr.\">Ring til mig p&aring;
nr.</option><option value=\"Jeg bliver forsinket\">Jeg bliver forsinket</option><option value=\"Jeg køber ind i dag\">Jeg
k&oslash;ber ind i dag</option><option value=\"Hent din email\">Hent din
email</option><option value=\"Jeg har sendt dig en email\">Jeg har sendt
dig en email</option><option value=\"Kig på IRC\">Kig p&aring; IRC</option><option value=\"Kommer du ikke på ICQ?\">Kommer
du ikke p&aring; ICQ?</option><option value=\"Sover du?\">Sover du?</option><option value=\"Tillykke med dagen\">Tillykke
med dagen</option><option value=\"Tillykke\">Tillykke</option><option value=\"Ska vi ha\' en øl?\">Ska
vi ha\' en &oslash;l?</option><option value=\"Tillykke med fødselsdagen\">Tillykke
med f&oslash;dselsdagen</option><option value=\"God rejse\">God rejse</option><option value=\"Velkommen hjem\">Velkommen
hjem</option><option value=\"Savner dig\">Savner dig</option><option value=\"Kommer du snart?\">Kommer
du snart?</option><option value=\"Skynd dig!\">Skynd dig!</option><option value=\"Jeg har problemer\">Jeg
har problemer</option><option value=\"Nåede du ikke bussen?\">N&aring;ede
du ikke bussen?</option><option value=\"Nåede du ikke toget?\">N&aring;ede
du ikke toget?</font></font></nobr></option></select>
<br><font face=\"Verdana,Arial\"><font size=-1>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
</font><font size=-2>(Max. 175)</font></font>
<br><input type=\"Submit\" value=\"Send SMS besked\"></form><!-- Slut SMS Service --></center>

</body>
</html>
Avatar billede stump Nybegynder
11. november 2000 - 16:32 #6
jones>> takker for hjælpen...*S*
Avatar billede jones Nybegynder
12. november 2000 - 11:19 #7
Det var så lidt