Avatar billede kennethlarle Nybegynder
15. marts 2003 - 01:25 Der er 10 kommentarer

Driver til hp photosmart 120

Jeg har et digital camera, men jeg kan ik finde driveren til det. Nogen som har den el. ved hvor jeg ka få den?

Hilsen Larle
Avatar billede grunken Nybegynder
15. marts 2003 - 01:31 #1
Avatar billede kennethlarle Nybegynder
15. marts 2003 - 01:33 #2
Det har jeg prøvet. Det koster penge og man skal bestille en cd. Og tror desuden ogs kun det er softwaren der er på cd'en.
Avatar billede kennethlarle Nybegynder
15. marts 2003 - 01:33 #3
Det har jeg prøvet. Det koster penge og man skal bestille en cd. Og tror desuden ogs kun det er softwaren der er på cd'en.
Avatar billede grunken Nybegynder
15. marts 2003 - 01:35 #4
var for hurtig, afvis bare mit svar

-grunken
Avatar billede grunken Nybegynder
15. marts 2003 - 01:39 #5
Hvad for en version af windows har du ???
Avatar billede kennethlarle Nybegynder
15. marts 2003 - 01:39 #6
det er win 2000
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. marts 2003 - 01:46 #7
Driveren kan IKKE downloades.

Den må IKKE distribueres uden om HP. Dvs. links til alternative sites er at betragte som links til piratsoftware.

Det er træls... men det er en vane HP har tillagt sig. De VIL sælge deres driver cd'er

HP's svar på en lignende forespørgsmål om driver til Photosmart 215:

"Hi Ryan,

The 215 camera drivers aren't available for download due to licensing restrictions, so you will have to request a CD from HP Distribution; their phone number is (661) 257-5565.

I'm sorry about that. Thanks for posting!

Kathy"

ref:http://bizforums.itrc.hp.com/cm/QuestionAnswer/1,,0x8b687bb04b5cd611abdb0090277a778c,00.html
Avatar billede kennethlarle Nybegynder
15. marts 2003 - 01:57 #8
arg! Hvor røv! jeg havde cd'en men ik mere (væk)...Skal man så ringe og bestille en cd el. hvad?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. marts 2003 - 14:44 #9
simpelt hen... det er hamrende træls. Men sådan er det nu engang hos HP.

Jeg var ude for nøjagtig det samme med min HP PSC 500. Her havde jeg mistet min CD med drivere til win98. Jeg valgte dog istedet at opgradere til WinXP, da den understøtter printeren.

(XP skulle forøvrigt også understøtte Photosmart 120 kameraet. Så kører du XP behøver du ikke drivercd'en)
Avatar billede f.greibe Nybegynder
01. april 2003 - 11:37 #10
Hej
Ring til HP og snak for din syge moster i onsdags ringede jeg for at få en driver til vores HP Photosmart C500 Kamera det har kørt fint på NT4 men nu har jeg lagt Win2000 på og cden er væk.. De var flinke og i dag Tirsdag har jeg fået en ny cd med posten uden det har kostet noget jeg ringede 39294099
MVH F:Greibe